Join us on Facebook

Thursday, August 29, 2013

Lovely Day.

Assalamualaikum,Selamat Petang Suma :)

Hmmmm...lama kan aku tak update blog ni,kan? rasanya berbulan2 aku menyepikan diri dalam dunia blog ni. I am really,oh..wait..not really,well Super BUSY in my real life before,segalanya2 berkaitan n Sekarang tinggal few days left I'm gonna enter back to my BUSY life, aku akan cuba update blog or anything related kat dunia maya ni before kembali ke alam SIBUK aku tu.. ^_^

So,bercerita pasal Real life ni,kalau aku nak cerita balik dari starting day aku stop typing blog ni sampailah sekarang tetiba aku muncul balik ni memang macam2 la jadi kat aku. Baik yang elok,indah,manis,baik sampailah yang sebaiknya. Nak cerita kat korang? Well..boleh,tapi malaslah..Panjang bebeno karang..HaHaHa.. So,bak kata aku dalam previous post,apa yang baik yang dah terjadi dijadikan sebagai contoh dan kenangan yang baik,bak kata orang..buat baik itu biarlah berulang,buat baik tu bukan berpura2 baik,biar baik tu datang dari hati,ikhlas..Ngeeee~~ :)  Dan yang sebaliknya itu,dijadikan pengajaran,n jangan diulangkan.. Bak kata Lotter AF,Yang Berlalu Takkan Berulang, Ha Ni Bak Kata Aku..Yang Berlalu Tu Jangan Diulang,Cuba Diubahkan Ke Lebih Baik Lagi..Wahhh Gitu,Berfalasah Gitu..Tengahari2 Ni..HaHa  :D

Ok,itu cerita real life,meh nak citer,erm..nak update gitu kat korang..pasal dunia maya ni..nyahaha :P sepanjang aku menyepi dunia blog ni,aku sibuk jugak kat dunia maya ni,sibuk di facebook..bukan account facebook aku yang korang ada  add tu..Wahhh,ada ker? Nyahahaha :P ni account Roleplayer..Roleplayer tu Haper? Mehhh Akak Nak Citer Meh.. Roleplayer tu korang berpura2 jadi sesapa yang korang nak Well ni ayat aku nak bagi korang mudah faham la,nak detail,GOOGLE SENDIRI! :) , memang buang masa,tapi kalau macam korang dah muak nak bukak facebook account korang tu,korang ley la cuba2 jadi roleplayer sesapa sahaja yang korang.. Well itu my style la..Masing2 kan ada style Memasing,So,it's depend..i tak paksa..Mehehehe ^^ n Another world aku busy kat dunia maya ni..erm,Dunia K-Drama dengan K-Pop aku tu lerrr...Ya Ampunnn..Busy punya pasal sampai tak tahu which one yang patut aku downloading, yakni muat turun tu,dari variety show sampailah ke drama...Busy Nookk~~tak terkejar aku dibuatnya,sebab banyak sangat aku tinggal sebab busy dengan Real Life aku and now tinggal beberapa minggu ni la aku nak menghabiskan download2 ni suma..aku cuba yerrr..ehehehe

Dah Cita Dah,Pasal Real Life Dengan Kisah Dunia Maya Aku,Next Post Aku Story Morry..Pengalaman Real Life Yang Aku Takkan Lupa Sampai Bila Bila Bila........Tunggu Taw..


That's All From Me..Jumpa Lagi Suma :)

No comments:

Post a Comment