Join us on Facebook

Friday, August 3, 2012

Alhamdulillah,Syukur PadaMu..Ya Allah

Assalamualaikum
Good Morning n Salam Ramadhan Yang Ke-14 Pada Semua Umat Islam
Bagaimana Puasa,Okay?
Kalau Okay,Alhamdulillah :)
Selamat Berjumpa Kembali
(Sambil Lap2 Habuk n Sapu2 Ckitt...Sebab Jarang Update...Hehe^^!)
Hari Ni 3/08/2012 Adalah Tarikh Yang Dirisaukan Oleh Semua  Pelajar Degree,Including Myself Sekali Sebab Result Exam Hari Ni Kuar
(Result Kuar 3/8/2012,Tapi Saya Nervous &  Risau Punya Pasal,Seminggu Sebelum Result Nak Kuar,Buat Apa Pun Tak Jalan n Otak Dok Mikir Sal Result...)
Masa Sahur Tadi,My Dad Kata ,"Jap Gi Pas Sahur Ni Check La Result..Hari Ni,Kan Keluar Result..."
(Ha!Nampak Sangat Ayah Saya Tak Lupa...Nak Bohong,Memang Tak Boley La An?Hahaha^^!)
Time Tu,I Just Like.."Errr,Okay Abah..Pas Sahur Zurin Check..."
Pas Sahur Sementara Nak Tunggu Kuih Raya Tengah Masak Dalam Oven,My Mum Suwuh Pergi Check
Dengan Lemah Longlainya Saya Bukak Lappy n Check Laptop..Nervous Ngan Cuak,Tak Terkira Kowt..
Tapi Takpe..Saya Berserah Sahaja Tadi..
n Pas Check Result Through E-Mail
Alhamdulillah..My Cgpa,Getting Better From The Previous Semester,Which Is My First Semester In Degree.
Syukur Yang Tidak Terhingga Allah Dah Makbulkan Doa Saya Dan Masih Bersama Dengan Saya Lagi
Syukur Sangat2..

Ya Allah
Sesungguhnya Aku Bersyukur Dengan Nikmat Rezeki Yang Kau Kurniakan Ini Pada Diriku
Sentiasa Dekatkan Diriku Lagi Dengan Mu,Supaya Aku Tidak Lupa PadaMu
Dan Jauhilah Aku Dari Sifat Riak & Bangga Diri Dengan Apa Yang Telah Dikurniakan Pada Diriku.
Dan Aku Mohon,Ya Allah..Tanamkanlah Sifat Rajin Pada Diriku Ini Agar Tidak Aku Lupakan Tanggungjawabku Sebagai HambaMu,Sebagai Anak Dan Juga Sebagai Pelajar
Sesungguhnya Engkau Ya Maha Pemurah Lagi Maha Menyanyagi
Segala Nikmat KurniaMu Yang Telah Engkau Curahkan Pada Ku
Aku Terima Dengan Penuh Rendah Diri Dan Juga Hati Terbuka Akan Rezeki Mu Ini
Terima Kasih,Ya Allah,
Amin....

Pada Classmate IM224,OM114 & All Degree Students
Congratulations For All Of Your Result
Mana Yang Lulus Dengan Cemerlang With Dean List
Alhamdulillah Tingkatkan Usaha Lagi
Pada Yang Laen, Anda Semua Berjaya Dan Mari Kita Semua Gandakan Usaha Kita Semua Dan
Sentiasa Mohon & Ingat Pada Yang Maha Esa,Supaya Kita Juga Berjaya Seperti Yang Lain.
Pada Lecturer n Orang Yang Paling Penting Sekali,Keluarga Dan Juga Mak & Abah
Terima Kasih Kerana Membantu & Iringkan Anakmu Ini Dengan Doa
Anakmu Ini Sentiasa Cuba Untuk Memajukan Diri
Supaya Dapat Dijadikan Sebagai Kebanggaan  UntukMu,Mak Dan Abah
Tanpa Yang Diatas Ini Semua,Saya Tidak Akan Mampu Dapat Result Seperti Sekarang Ini.
Semoga Kita Semua Sentiasa Diberkati Allah S.W.T

Azam Saya Untuk Semester Ini
-Gandakan Usaha Untuk Dapat Pointer Lebih Baik Lagi
-Rajin
-Jauhkan Diri Dari Sifat Riak,Bangga Diri Serta Sombong,Angkuh & Pentingkan Diri
-Berubah Untuk Kearah Kebaikan

Ok,That's All For Today Post
Ada Entry Or Post Menarik Saya Akan Kongsikan
n Saya Buka Semula Blog Ini Sementara Saya Sedang Bercuti Semester Di Rumah Ini
BaiBai,Ada Masa N Ada Peluang Kita Jumpa Lagi,Assalamualaikum...

2 comments:

  1. congrat!!!

    adik akak pun dpt result jgk...alhamdulillah dean list...=)

    ReplyDelete
  2. macehhh..n congrat utk adik akak jugak :)

    ReplyDelete