Monday, February 6, 2012

Terima Kasih, Thank You, 감사합니다,ありがとう,谢谢,شكرا

Posted by Zurin Zakarya at 3:19 PM

Assalamualaikum..
Selamat Petang^^!
Special Post Ni Just Want To Say A Lot of Thank You
To One Of The My Followers Yang Ke 139
Yang Bernama CikguFaizCute
(But Can I Call You Kakak? Lebih Mesra Lagi Betul Tak?Hehehe^^!)
Kerana Tag Saya Di Post Beliau Kerana Saya Merupakan Followers Yang Ke 600..
-Siapa Follower ke 600 Ni ? -
Terima Kasih Sangat-Sangat Pada Kakak Kerana Special Post Ini n
Terima Kasih Juga Kerana Follow Saya Kembali..
Saya Hargai Sangat-Sangat..
(Pada Followers Yang Baru "Follow" Blog Saya Selepas Saya Tinggalkan Link Di Group
Kelab Blogger
Yang Diorganized Oleh Bloggers Terkenal Ben Ashaari Ini,Terima Kasih Tidak Terhingga Juga Saya Ucapkan)

Insyallah Saya Akan Share Ilmu-Ilmu Atau Apa Sahaja Yang Menarik Di Blog Saya Ini..
(Kalau Ada Terselit K-Pop Sedikit Tu,Takpe Ye Kakak n Kawan2 Bloggers Semua?Hehehe^^!)

n Another Things : I'm Inviting All My Followers Singgah Ke Blog Kakak Yang Comel Ini n Follow Beliau
CikguFaizCute
Blog Beliau Sangat Cantik n Sangat Menarik^^!
I'll Recommended To Everyone :)

Ok,That's All From Me Di Petang Yang Indah Ini..
Ada Masa Kita Berjumpa Lagi..
Assalamualaikum n BaiBai^^!

2 comments:

Nurul Faiz Bikers said...

aaa.... arigato gozaimas. kamsahamnida..
puas akak cari link adik baru jumpa kat kelab blogger tu. hehe.

Zuryn Zakarya said...

sama2 kembali :)

Post a Comment

 

U And I Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review