Monday, January 30, 2012

New!

Posted by Zurin Zakarya at 9:42 PM

Assalamualaikum..Annyeong! :)
Ni Hao? How Everyone?
Saya Harap Anda! Anda! dan Anda! Semua Berada Dalam Keadaan Yang Sihat Lagi Sejahtera.
Ok! Title Post Saya Hari Ini Adalah New!.
Why New!?
Ada Nampak Apa-Apa Perubahan Tak?
(Nampak? Ha! Bagus2..Sayang Ketat-Ketat Kat Awak! Awak! Awak! Semua..)
Actually Setelah Saya Buat Survey Template2 Blog.
Saya Berkenan Pada Template Yang Ini..
n Saya Ada Uat Remodeling Blog n Ada Beberapa Perubahan Sedikit.
n My Target For 2012 Blog Wish..
Saya Tak Nak Over Sangat Dalam MenDesign Blog Ini.
This is ENOUGH.

FOR 2012.
Saya Juga ReCreate Fan Page Baru Unruk Menggantikan Fan Page Yang Sebelum Ini.
Still Takde Apa-Apa Post.
Sebab Sedang Mencari Admin Yang LOYAL Dalam Menjaga Fan Page Ini..
Tapi Pada Sesapa Yang Rajin Nak Like Gak..
Dipersilakan..
Saya Akan Cuba Updatekan New Entry,
Dan Mencari People dan Pages Yang Lain Like Fan Page Baru Ni.
Dengan Rendah Dirinya Sebagai Admin.
Saya Alu-Alukan,Untuk Like:

Korean Sparkling Stars
https://www.facebook.com/pages/Korean-Sparkling-Stars/311902532195174

Ok,That's All for TODAY.
See You Later..Goodbye n Assalamualaikum :)

0 comments:

Post a Comment

 

U And I Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review