Friday, November 18, 2011

permohonan maaf....n penutupan blog

Posted by Zurin Zakarya at 12:38 PM

Assalamualaikum
Salam Jumaat Kawan2 Semua..
This Post Saya Hanya Ingin Meminta Maaf Kepada Semua Rakan2 Blogger Sebab Tak Post Apa2 Sepanjang Saya Cuti Mid-Sem,Saya Memungkiri Janji..
Maaf Sangat2..
So,Dengan Ini..
Saya Mengisytiharkan Blog Ini Ditutup Kembali n It Will Closed 4 A Moment..
n For Those Nak Mintak Saya Follow Blog Anda..Leave Your Comment At Chatbox/Shoutbox
n I Will Follow You..
Maaf Kembali Saya Hulurkan..
Andai Ada Kelapangan Waktu Lagi..Saya Akan Updatekan..
n Nak Concludekan Lah Sikit Sepanjang Saya Tidak Berblogging..
Life Saya as University Student,So Far So Good..
Banyak Kerja..
Memori Yang Indah Pown Banyak,Yang Sebaliknya Tu Jadikan Sempadan & Pengajaran :)

Ok,Thats All..
Oh~~Forgot..!
For The K-Poppers..I Bet Everyone Surely Read All Allkpop & MyDailyKpop for latest new :)
N Ada K-Poppers nak Share apa2 Leave je Comment Korang Kat Chatbox/Shoutbox tu Gak..

K,lah Kalau Andai Ada Salah dan Silap
Harap Dimaafkan Yerr :)
Ok,Bye2 n Assalamualaikum...

0 comments:

Post a Comment

 

U And I Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review