Join us on Facebook

Tuesday, September 6, 2011

Eveyrthing New!!


Assalamualaikum...
I'm Back!!
(geumanne! zurin ssi..jangan bajet blog ko,ramai followers sangat!)

Today Post
Just Want to Share Out My Feeling About My 21st Birthday n
My New Life as Degree Student
(skali skala,jadi mat salleh apa salahnya an?haha^^!)

My 21st Birthday
Firstly Just Want to Wish A Lot of Thank You Kepada Suma FB Friends,Twitter Followers,n Also Blogger Friends..
Semoga Doa Anda Semua Meminta Saya Dipanjangkan Umur dan Dimurahkan Rezeki Dimakbulkan oleh Yang Maha Esa..Amin~~~
n Paling Tidak Dilupakan Kepada Seluruh Ahli Keluarga Saya..
Terima Kasih Yang Tidak Terhingga..Terima Kasih Kerana Belanja Pizza Hut
(Pizza Suda Masuk Perut!So,Takda Gambar..Haha^^!)
Semoga Allah S.W.T Memberi Peluang Lagi Untuk Kita Semua Sambut Bersama2 Lagi
n
My Wish n Pray to My Self Yang Sudah Menjangkau Umur 21 Tahun Ni,adalah
*Semoga Segala Urusan dan Kehidupan Saya Semakin Diberkati Oleh Allah S.W.T
*Semoga Saya Dapat Berubah Diri Saya Kearah Yang Lebih Baik Lagi
*Semoga Saya Berjaya Didunia & DiAkhirat
*Semoga Saya Dapat Suami Yang Bertanggungjawab,Beriman,Baik,& Menghormati IbuBapa

(Wahh..Tak Boley Blahh..Wish Yang Ke-4 tu..Hahaha^^!)

My New Life!!
Student Life~~~

Few More Days Left Untuk Aku Menikmati Sisa2 "Bercuti" Di Rumah Selama 9 Bulan,Tanpa Memikirkan Sebarang Assignment n Sebarang Masalah..
(Yelah 9 Bulan Tu,Termasuk Dengan 4 Bulan Aku Praktikal Aritue Lah~~~)
Semoga Bermula 10/9 dan seterusnya adalah Tarikh Permulaan Saya Memula Kuliah dan Menjadi Seorang Student Ijazah,Merupakan Permulaan dan Pengakhiran Yang Baik Untuk Diri Saya..Dah Tak Nak Jadi Macam Zaman2 Diploma Dulu..N Semoga Saya Dapat Berikan Hasil Sebagai Pelajar Yang Cemerlang dan Saya Dapat Buktikan Kepada Kedua Ibu Bapa dan Seluruh Ahli Keluarga Saya,Yang Saya Tak Main2 Dan Saya Ada Cita2 dan Impian..

Ok! Thats All from Me..
See You Later..With Next Post..
Pai Pai n Assalamualaikum..


p/s : 10/9 also the day..he will fly to united kingdom to continue his study,so sad..n Selamat Hari Raya Pada Sesapa Yang Masih Dalam "Mood" Beraya..kkkk^^!

No comments:

Post a Comment