Friday, September 9, 2011

Award for 123 Followers


Assalamualaikum..Salam Jumaat Suma!
Ok La..Today,Maybe My Last Day Ber"Blogging" n
Last Day Meng"Habis"kan Sisa2 Cuti Di Rumah..
(Besok Aku Daftar Derr,Student Degree..Lusa Da Start Kuliah..Da Xde Masa Da Nak Blogging2 Nanti..)

n Today Post..Saya Nak Tunaikan Janji Saya Pada Followers Saya Yang Ke-123(Cantik No Tu..Haha^^!) Iaitu
Harith
(Sila Click Pada Nama Tersebut,Pada Bloggers2 Yang Berminat Untuk Follow Blog Beliau)

Tahniah Harith! Finally Saya Tunaikan Janji Saya Taw..Hahaha^^!

Here You Award:

(Sila Direct Click Utk Amek Award Awak^^!)
(Maaf Kalau Award Saya Kurang Memuaskan,Saya Tak Pandai Edit2,Reka2 Ni..*Pengakuan Ikhlas Dari Tuan Blog Yang Gatal Nak Bagi Award Jugak*)

Terima Kasih Sekali Lagi Kerana Follow Blog Saya Yang Tak Seberapa Ni..
InsyaAllah Andai Ada Kelapangan Waktu
Saya Akan Updatekan Input2 & Ilmu2 Yang Baik2
(Even Akan Ada Terselit Sal Kpop Ckitt..Hehehe^^!)
Hope Harith Tak Kisah Yer..Hehehe^^!

Sekian Dari Saya..Pai Pai n Assalamualaikum :)

p/s : pada rakan2 bloggers yang follow saya pada no yang cun2 cam harith ni..saya akan bagi award jugak kat awak semua..hehehe^^!

No comments:

Post a Comment

Join us on Facebook