Join us on Facebook

Sunday, August 21, 2011

Ya Allah,Ampunilah Segala Dosa dan Salah Silapku..



Assalamualaikum Suma :)
Sebelum Saya Nak Lelapkan Mata Untuk Beradu Di Katil Saya Yang Wangi Tu
(Cehh~~Apa Da Zuryn,Tu Pown Mau Bagi Taw Ka?)
Ok La,Back To Title Post..
(Sorry Ter-Off Topic Sekejap...)

Aku Tinggalkan Korang Dengan Lagu Yang Indah & Penuh Makna Ni
Hayati dan Fahami Setiap Lirik Ini..
Marshanda-Astaghfirullah


Astaghfirullah robbal baroyaa
Astaghfirullah minal khothooya

Ya Illahi Ya Tuhanku
Ampunilah dosa dosa ku
Aku rindukan kehadiran Mu
Sepanjang jalan hayat hidupku
Tiada berharap hanya dari Mu

Ya Illahi mohon pada Mu
Penuh harapan petunjuk Mu
Aku tersesat di jalan ini
Tak tau lagi arah kembali
Tuntunlah aku kemana pergi

Ya Illahi Ya Tuhanku
Hamba Mu ini menuju Mu
Jiwa ragaku jadi belenggu
Hanya rahmat Mu selamatkanku
Relakan aku dekat pada Mu

Ya Illahi, pandanglah kami
Mohon curahkan belas kasih Mu
Agar ku dapat keredhaan Mu



Sebenarnya Banyak Kesalahan Di Dunia Ini Yang Telah Kita Lakukan
Tanpa Kita Sedar ataupun secara tidak sengaja kita lakukan..
So,Bermulalah Dari Bulan Ramadhan ni Sampailah Bila-Bila
Marilah Kita Semua Perbanyakkan Amal Ibadat Kita Semua
Sentiasa Dekatkan Diri Kita Dengan Yang Maha Esa
Minta Ampun PadaNYA atas setiap kesalahan kita semua di dunia ini
Minta Ampun Pada Ibu Bapa kerana berkat ibu dan bapa adalah berkat yang Maha ESA juga
Kerana Dunia Semakin Dimamah Usia..
Usia Kita Semua Semakin Meningkat..
Jadi Ambillah Peluang..
n Jangan Lepaskan Peluang & Waktu Yang Sedia Ada Ini Untuk Kita Semua Dekatkan Diri Pada Allah S.W.T
Bukan Sahaja Pahala Dapat..
Allah pun Sayang
Hidup Kita pun Berkat
n Insyallah Kalau Hati Kita Ikhlas Lakukan Setiap Ibadat Yang Wajib Kita Laksana..
Allah akan memberi balasan yang baik untuk kita semua..

*Maaf Saya Bukan Ilmuwan Yang Sudah Sedia Mahir*
*Saya Hanya Seorang Hamba Allah Yang Serba Serbi Masih Kekurangan n Masih Ingin Mengaut Ilmu Agama Sebagai Bekalan Disana Kelak*


I'll Stop Here..Later Kita Jumpa Lagi
Assalamualaikum...

No comments:

Post a Comment