Saturday, August 20, 2011

Shopping! Shopping!

Posted by Zurin Zakarya at 8:36 PM

Assalamualaikum Suma :)
Amacam Berbuka Tadi?
Berjalan Lancar?
Alhamdulillah Bagus2 :)
Lepas Ni Kita Tunaikan Solat Isyak & Terawikh Yer :)

Hee...Today Post!
Just Want To Share What I Shopping2 Dengan Parents Tadi Petang
(Chopp! Bukan Bertujuan Untuk Riak Ea!)
(Just for Fun Only,Tiada Niat Laen Selain Hanya Untuk Suka2 Sahaja)


Ni La Muka Excited Aku Masa Nak Pergi Shopping Tadi

-Ni Lah,Wajah Terkini Aku Setelah Berbulan2 Duduk Di Rumah-
(Makin Chubby?Yeah I Know It...Huhuhuhu~~~~)
Masa Shopping Tadi
Memang Keadaan Kat Central Square tu..
Gua Cakap Sama Lu..
Memang Penuh & Ramai Rrr~~~
n Tadi Aku Kena Marah Ngan Parents Tadi Sebab Suka Lengah2kan Beli Baju Raya
(Moral of the story,bila parents da ajak pi shopping tu,Say YES ajer...)
Nak Tengok Apa Yang I Shopping Tadi..
TaDa~~~~~


*Harga?*
(Takpayah taw la..nanti de yang ingat aku menunjuk lak nanti...)
(Pandai2 Korang la teka berapa ringgit Heels Ni...)

Actually tadi
Berkenan Kat Heels Yang Laen Tadi..
Sangat Cantik kowt Heels Tadi
Tapi Kerana Saiz Heels Yang Aku Nak Tadi tu Da Abis
Aku Pilih La Kasut Ni..
Agak Tinggi klu nak dibandingkan dengan Heels yang aku de kat umah ni..
Selamat Heels ni Cantik n Interesting Cam Heels yang aku suka tu..hehehe^^!
Tapi xpelah..Sekali Sekala an,pe salahnye pakai heels yang agak tinggi..ye tak?^^!
Hmmm~~~~~
Pada yang belum shopping tu..
Pegilah Beli Siap2
Raya nak dekat da..
Tapi gi la Shopping Raya Siang2 Yerr..
Penat Sikit pown takpelah...
Sebab Malam nanti nak berbuka puasa gak an...
n amik la peluang di 10 terakhir Ramadhan ni
Kita semua beribadat dan dekatkan diri dengan Allah S.W.T
(Barulah Raya Kita Bermakna..Ye Tak?^^!)

Ok,Out for a While
If ada entry terbaru..i will update again..
assalamualaikum :)

P/S : Pada yang still ingat aku bertujuan nak menunjuk tu,terpulanglah pada korang,Sebab awal2 lagi aku da bagi taw da..this entry takde niat langsung nak tunjuk riak ke..nak bangga diri ke..nak sombong ke..sikit pown tidak berniat kearah sebegitu..

0 comments:

Post a Comment

 

U And I Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review