Join us on Facebook

Friday, July 8, 2011

Tolonglah Sayangkan Tanah Air Kita,MalaysiaKu Yang Tercinta



Assalamualaikum Kengkawan Semua..
Generasi2 Muda Diluar Sana..
Janganlah Sesekali Anda Libatkan Diri Dengan Perhimpunan Bersih,esok.
Biarkan yang sewajarnya selesaikan masalah tersebut.
Kita sebagai generasi muda ni,sekiranya negara betul-betul berada di dalam keadaan darurat,dan perlu khidmat kita semua sebagai generasi muda..
Barulah kita bertindak selamatkan negara kita,pertahankan negara kita dan lindungi negara kita.
itu baru cara yang betul dan sewajarnya kita lakukan untuk negara kita..
Sekali Lagi..
Tolonglah Generasi Muda Sekalian..
Janganlah Terlibat Dengan Perhimpunan Bersih Kalau Anda Sayangkan Negara Kita.

p/s: jangan ingat blog aku penuh dengan gambar-gambar artis korea,background music pown lagu korea n everything you see semua korea..aku tak amek taw langsung sal negara aku,dan agama aku,kerana aku masih sedar aku seorang yang berbangsa melayu,tempat kelahiran aku adalah Malaysia dan agama aku adalah Islam.

~~~~~~~~~~~~~~~~~SEKIAN,THE END~~~~~~~~~~~~

No comments:

Post a Comment