Thursday, June 30, 2011

Keputusan bagi Program Penerapan ke Program Ijazah Sarjana Muda

Posted by Zurin Zakarya at 1:56 PM

Assalamualaikum
Hari Ni (30/6/2011) keputusan program penerapan ke program ijazah sarjana muda keluar.
(Dup..Dap..Dup..Dap..Jantung Aku Bergerak Dengan Pantas..)
Segala Keputusan Yang Akan Aku Terima Jam 5:00 Petang Nanti..
Aku Terima Dengan Hati Terbuka..
Tapi Kalau Yang Sebaliknya..Mungkin Itu Bukan Rezeki Aku..
Ya Allah..
Aku Berharap..
Segalanya Berjalan Lancar
Segala Yang Telah Ditetapkan Oleh MU..
Aku Terima Dengan Hati Yang Ikhlas..
Semoga Ada Rezeki Buat Diriku Untuk Lanjutkan Pelajaran..
Andai Rezeki Menyebelahi Diriku..
Aku Berjanji Akan Berusaha Untuk Berjaya Dan Bersungguh2..
Dan Aku Berjanji Akan Buktikan Pada Ibu dan Ayahku..
Aku Mampu Untuk Berjaya..

Kengkawan Semua Yang Lebey Kurang Cam Aku Tu..
Semoga Ada Rezeki Untuk Kita Sambung Belajar Ke Peringkat Lebey Tinggi Lagi..
Selamat Berjaya Aku Ucapkan..Hwaiting!!^^

~~~~~~~~~~~~SEKIAN,THE END~~~~~~~~~~~~

0 comments:

Post a Comment

 

U And I Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review