Friday, July 1, 2011

Alhamdulillah,Syukur PadaMu Ya Allah

Posted by Zurin Zakarya at 10:38 AM

Assalamualaikum
Hmmm....Kelmarin N Hari Ni Aku Sangat2 La Gembira n Bersyukur..
Kerana Segala Penantian Aku Telah Terjawab..
Insyallah Ada Rezeki,n Umur Masih Panjang..
Aku Bakal Sambung Pengajian Degree Aku Di UiTM Kedah
(xdelah Mengalami Perasaan "Homesick" da...)kkkkk^^
Dalam Jurusan
IJAZAH SARJANA MUDA SAINS PENGURUSAN PERPUSTAKAAN DAN MAKLUMAT (KEPUJIAN)
Memang Keinginan Aku Tercapai La..n Aku Bersyukur Sangat2 Sebab Allah
Limpah Rezeki Yang Amat Bermakna Pada Aku..
n Dengan Sedaya Upaya Aku,Insyallah Aku Akan Usaha Dengan Lebey Baik Lagi..
Tak Nak Maen2 Cam Zaman Diploma Dulu..
Insyallah,I Will Prove n Work Hard For My Studying In Degree...
Pada Kengkawan Yang Sudah Atau Bakal Check N Taw Degree Korang Kat Mana Nanti..
Tahniah Aku Ucapkan..
Selamat Sambung Belajar Kembali..
Setelah Berbulan2 'Bela Lemak' Di Rumah..
Mari Ramai2 Kena Bersihkan Hati Dan Minda Dahulu..
Sebelum Continuing Sambung Study...kkkkkkk^^

oleh kerana aku happy
aku tukar background lagu kat blog aku ni..
*Starlight Moonlight*

~~~~~~~~~~~~SEKIAN,THE END~~~~~~~~~~~~

0 comments:

Post a Comment

 

U And I Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review