Join us on Facebook

Friday, May 27, 2011

Segmen #1 InspireBunny: Siapa Idola Anda?


1)siapa idola anda?
Idola Cik Zuryn,adalah ibu dan ayah zuryn.
2)Nyatakan sebab2 individu yg dipilih sebagai idola?
kerana ibu yang melahirkan dan membesarkan saya,ayah saya sanggup berkorban masa,wang dan tenaga yang tak mungkin orang lain mampu buat macam tu.ibu bapa saya juga lah yang mendorong saya dan mengajar erti hidup yang sebenar sehingga saya berjaya sehingga saya sampai kemenara gading
itulah kata2 hikmah dan ikhlas dari saya..
sekian

2 comments:

  1. Nadh rasa terinspirasi dengan idola kamu..
    wahh.. terbaek la kamu. :)

    Salam lawat, salam ziarah dari Nadh. Nak ucap selamat berblogging.. :)

    Nadh nak kongsi cerita 100 Letters of LOVE
    . baru ciap ja ni. rajin kalau komen ya. Nadh baru belajar buat cerita ni.. :) Mungkin dengan teguran sahabat semua dapat improve skill menulis Nadh. Maceh ya. :)

    ReplyDelete
  2. Nadh : hehe,xdela biasa2 je..tapi apa2 hal pown..thanks sbb melawat blog zuryn :D

    ok,i will read..thanks a lot 4 sharing your link :D

    ReplyDelete