Join us on Facebook

Sunday, February 27, 2011

Bengangnyerr Aku!Stressnyerr Aku!Bilerrr Orang2 Ini.....


Yuhuuuu...
Assalamualaikum Semua..
Asal Hari Jumaat Aku Muncul Kan,Kan,Kan??Hahahaha
Dah Hari Jumaat Ngan Sabtu Je Aku Banyak Masa Nak Habiskan Kat Blog..
Dua Hari Ni Je La..Hari Aku Nak Merepek Apa2..Pown..

K,lah..Actually Post Kali Ni..Nak Post Lama Dah..Ni Posting Bukan Sbb Bengang Kat Sesapa..Ini Just Cuma..Nak Kasik Lepas Apa Yang Aku Tak Suka..Bila Dah Jadi Kawan Aku..n Sesapa Yang Buat Perkara2 Aku Tak Suka..Memang Aku Bangkang Orang2 Tersebut 100%
So..Kalau Nak Jadi Kawan Aku..Jangan Buat Perkara2 Ini..Harap Maklum..

Bengangnyerr Aku!Stressnyerr Aku!Bilerrr Orang2 Ini.....

1)Suka Bikin Masalah,Bikin Citer Kalau Menda Tue Just A PERKARA REMEH only..
(MMG AKU HANGIN!PERKARA REMEH JE POWN..PERKARA YANG BOLEH DISETTLE KAN..DENGAN SECEPAT MUNGKIN..JADI,TAK PAYAH LA NAK MESSED UP DENGAN AKU,KALAU PERKARA TU,HANYA PERKARA YANG REMEH!!)
2)Bila hasil kerja..dipertikaikan,dikritik dengan diselitkan unsur2 sindiran,unsur perli..n unsur negatif yang lain..
(EYHHH HELLO?!LISTEN HERE!KAU TU SAPA NAK KRITIK2 CAMTUE..DAH ORANG YANG LEBIH JAWATAN TINGGI YANG SUWUH AKU BUAT CAMTUE..KO YANG SAMA STATUS CAM AKU NI..TAK YAH LA NAK PERLI2 LEBIH..NAK NGATA2 LEBIH KAT AKU..KO TUE SAMA RENDAH JE DENGAN AKU..BIAR ORANG YANG PATUT KRITIK AKU..YANG LAKUKAN TUGASANNYA..BUKAN KO..KO TAK LAYAK!!)
3)Bila apa yang aku dah fikirkan n decide benda tue betul orang tue..tetiba carik masalah n buat perkara yang aku rancangkan tue tak jadi....
(HAIHHHH MASALAH BETUL,LAH..BILA URUSAN YANG AKU NAK BUAT TUE,AKU DAH FIKIR HABIS..N AKU DAH DECIDE NAK BUAT CAMTUE..TAK YAH LA KO NAK JAGA URUSAN AKU LAK..KO BUAT URUSAN KO..KALAU APA YANG KO SUGGEST TU MEMBANTU TAK PE..GAK..NI KALAU TAK MEMBANTU..BAIK KO DOK DIAM2!!FAHAM???)
Last but not least...
4) Bila privasi aku..Bila apa yang aku dah selesa dengan perkara2 yang aku selalu buat..tetiba da orang laen dok nyibuk...
(HAIHHHH KO NI??KALAU KO ADA TAPI KO TAK KACAU N TAK UBAH APA2 YANG SELALU AKU BUAT..AKU TAKKAN MARAH..NI KALAU KO TETIBA NAK KACAU N UBAH HABIS...MEMANG AKU MARAH!KO TERUS LA DENGAN APA YANG KO SUKA..KO TAK YAH LA DOK KACAU HAL AKU..NYIBUK TAW TAK??)

So..orang2 yang pernah buat masalah2 diatas ni ngan aku..memang aku bangkang n aku rasa orang2 camnie..mmg aku~~~~haihhhh tak tau la nak kata apa dah...

So pada yang laen,jangan carik masalah yerrr..
sekian harap maklum...~~~~~~

1 comment: