Sunday, January 16, 2011

Oh My Jimmy Choo~~~~

Posted by Zurin Zakarya at 4:09 PM

Uolzzzzzzz...Aku Ni Actually Baru Balik Dari Jenjalan Dengan Keluarga Dari Perlis..Actually G Sana Pown Sbb Melawat My Sis Kat Sana..So Dah Alang2 Kat Sana..Pe lagi..Jalan2 Rrr Kan...

K,lah entry kali ni..cam gedik2 ckitt..di malam2 hari jam 10:00 mlm ni..aku de beli something..cantek...~~mmg cantek~~duit pown cantekk~~je kuar...

nak tgk tak??apa yang aku beli tu??
ha~~~nak tgk rr tue...

K,lah TaDa~~~~~~~~


(Cantik Tak??)
Ha~~~~~Jeles Rrr Tue...

Nak Taw Harga Dia Brapa??
Beratus??berjuta??Beriban???
(Wooooo...Chill~~~~~Rileks)

Harga Dia Kan..
RM48.00..
(Ha...Terbeliak Biji Mata Kowang Tgk Beg Jimmy Choo Ni Harga RM48..Hahahaha)

Actually Beg Ni Bukan Originalnyerr Handbag Branded Jimmy Choo..
Klu Original..Ley Kopak Duit Mak Bapak Aku..Dengan Duit Aku Skali...Hahaha..
Beli Kat Padang Besar...
Sana Bukan Takat Jenama Jimmy Choo..
Berlambak2 Ada...
n Harga Pown Kita Mampu La Nak Beli...
Yelah Nak Beli Original..Mmg La Xmampu..
So,Beli Je la..Hasil Dari Buatan Kilang "Nampronk"(Kata Abg Ipar Aku...)Hahaha...

0 comments:

Post a Comment

 

U And I Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review