Thursday, January 13, 2011

Oh My Friends~~~~~~~~~

Posted by Zurin Zakarya at 9:56 PM

Ha~~~~~Hari Ni Kawan Skolah Aku...
My Cute Princess Nurul Shohila Upload Gambar Sekolah..
Gambar Kelas...
Whhoooaaaaaa..
Tiba2 Teringat Zaman Skolah Mahhhh~~~
Ha...ni la gambarnya...~~


(agak2 korang la..mana satu aku...hahahaha XD)

By The Way..
Pada Kengkawan Skolah Yang Kata Aku Dah Lupa Korang Tu..
n Pernah Kata Aku Menda2 Negatif Tu..
Korang Salahla..
Aku Sentiasa Ingat Korang Sampai Bila2..
Sampai Aku Dah Kawin n Sampai Aku Dah Beranak Pinak Pown..
Aku Still Ingat Kat Kowang...

By The Way..All My School Friends..Sarangheyo~~~

2 comments:

Fazatul Hasmayanti said...

5 dari kiri barisan kedua..??

Zuryn Zakarya said...

haa...fazat pandai..
kami hadiahkan tiket penerbangan ke seoul...
hahahaha XD

Post a Comment

 

U And I Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review