Thursday, January 13, 2011

i think i love you~~~~


Hmmmmmmm....
bila kita dah suka owang tue~~
susah kita utk benci dia balik...
bila kita dah sayang owang tue~
susah utk membuang perasaan sayang tu jauh2..

salah ke saya nak menerima awak??
salah ke saya nak menyayangi awak??

kenapa mula2 awak layan saya dengan baik sekali??
patutnya awak xpatut melayani saya lebih dari seorang kawan...

walaupun saya dan awak,berlainan agama..
saya selesa berkawan dengan awak..
bila saya berbual dengan awak..
saya gembira...
walaupun awak kata,awak dan saya berjauhan lokasi..
n awak bukan dalam golongan orang yang senang..
saya masih boleh menerima awak..
sbb saya yakin masa akan mengubah segalanya...

tapi~~~kenapa awak buat macam ni kat saya??
saya kecewa...
sangat2..kecewa..
tak patut saya membuka hati saya kepada awak..
sbb awak dah menyakitkan hati dan perasaan saya...

No comments:

Post a Comment

Join us on Facebook