Friday, January 7, 2011

External Practical

Posted by Zurin Zakarya at 12:28 AM
Assalamualaikum..Korang!!!Rindu!!!
Wala!!Hari ni baru ada masa nak update blog..haiyaaa!!manyak hari dah ditinggalkan..blog gua sudah berhabuk ooo...erm,korang taw kan naper aku nyepi jap...Sbb Practical??(Yarr Betul!!Nak Choki2.. XD)

Ha, Start 3 January Aku Dah Start Sem 6 Yakni Bermulalah Sudah Practical Aku Di Sultan Badlishah UiTM Kedah..Erm,Dah Beberapa Hari Practical Ni,Ley Tahan Sonok Gak Rrrr..Almaklum Budak Baru..Start Minggu Depan..Kena Dah Focus Betul2 La..Xley Jadi Macam Awal2 Masuk..Blurr,Xtaw Apa2..!!(Xmo Dah!)Start Next Week..Aku Kena Lebey Focus..Uat Kerja Dengan Sekemas2nya..Berdisiplin...Rajin Bertanya..Lebey Berkeyakinan...Ha!!Fighting!!!

Erm,Actually,Xley Citer Banyak2 Sal Practical..Ni,Sbb Xnak Apa2 Yang Tak Diingini Berlaku..Walaupun Tu Hanya Gurauan..Atau Apa2 Je La..

So,Konklusinya,Best La..Walaupun Penat..Aku Dapat Experience..n Dalam Masa Yang Sama Bangga Rrr Gak...Bila Bertembung Dengan Student2 Kat Lam Library..Dalam Hati Diorang Mesti Kata...(Owhhh..Dak Practical Rrrr..Tu...)Ha,tak ke bangga tu..Hahahaha,Gurau2..

K,Thatz All...

0 comments:

Post a Comment

 

U And I Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review