Wednesday, December 8, 2010

Kenduri Ohh Kenduri

Posted by Zurin Zakarya at 12:14 PM

5/12/2010 aku,my dad,my mama,n my little bf "umar" going to penang..
ada kenduri belah sedara my mama..erm,actually kan,aku ni kurang suka taw..gi kenduri2 ni..tapi,nak uat camno,dah disuruh,eden kena g rr...


erm...kenduri kahwin yang aku gi ni..biasa2 je..hidangan yang disedia..kan,boley2,je..
tapi..desert sedap...sedap gilerrr...woot woot..!!!gi amek manyak kali,lah aku dibuatnya..


huh,kalau citer bab perangai anak sedara,aku..kan...memang..lah kan..menduga otak aku..tapi aleh2 bila dah nampak playground..mmg dah xingat dunia..la,kan..balik rumah tido awal...ayah aku kata..kat dia..laen kali maen la..lagi camtue..sampai penat..hahaha..padan muka umar..cu'en da kata da..jom masuk..jom masuk..tak nak dengar..sekali hamikkk...tidur awal..hahahaha(gelak jahat)


ni je gambar2 yang aku sempat snap..







sorry rr..aku ni bukan photographer pro..pown..amek pakai kamera hp..
(hp jenis apa??)(huh...tak perlu banyak tanya yerrr...anda2 semua...hahaha XD)
ni,je yang mampu...


tengok org dok kawin2...tiba2 teringat kat diri,aku ni..
bila ea..aku nak kawin..?huahauhuauhaua...belajar pown xabis lagi..de hati pk nak kawin...huhuhuhu..stop dreaming!!!!!!!!


k,thatz alll...

0 comments:

Post a Comment

 

U And I Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review