Join us on Facebook

Thursday, December 23, 2010

Friends??Chingu??Kawan??(cont..)

Back Again...Sorry Sesangat,update this entry lewat,tapi still xterlewat lagi ea..sbb aku janji nak update hari ni kan..so ta da~~~~aku update gak entry ni..

Hmm..Semua orang de kawan kan..xkisah la kawan baek ke..kawan apa2 lah...aku pown ada kawan yang aku sayangi,and walaupun aku mengenali kawan2 dari tadika,sekolah rendah,sekolah menengah sampailah..aku masuk universiti..macam2 jenis kawan aku da kenal..dan ckit demi ckit..aku dah mengenali perangai2 manusia,dan ni semua jd bekalan bila aku dah masuk ke dunia pekerjaan pulak...

Ok,lah straight to the point la ea..this entry aku story morry kan pasal kawan2 yang sangat2 baik,dan sangat2 rapat dengan aku dari sekolah rendah sampailah sekarang,dengan dunia masing..aku sayang sesangat2 dgn diorang..erm,bak kata bebudak skrunk..(sayang ketat2 la..)huhuhu..(aku dlm lingkuang budak skrunk..cuma umur dah berbeza ckitt...hehehe)

To My Dearest Bestfriends yang sentiasa aku ingat dan sayangi sampai bila2,persahabatan kita akan aku ingat sampai bila2..tanpa korang hidup aku xkan lengkap..dan korang jugak mengajar aku erti kehidupan yang sebenar dan aku lebih mengerti dunia persahabtan..yang sebenar..aku berharap persahabatan kita akan kekal sampai bila2..walaupun aku dah mengenali ramai kenalan..dn korang pown camtue,gak..namun persahabatan kita semua akan ku kenang sampai bila2..
(sambil lap air mata meleleh dengan tisu kat sebelah lappy ni..)

Ha,sbb aku sayang sesangat dengan korang,aku uploadkan gambar2 korang kat cnie..tanda aku sayang dan ingat kat korang sampai bebila..Sarangheyo Chinguuu~~~~~~Muahhhhhhh~~~~~~~







Actually masa kat PLKN pown aku da bestfriend gak..nama dia zulfa syamiela..she so cute..dia always bersama aku kat plkn,time aku susah dan senang,walaupun kitorang berbeza company..wonder where is she rite now?last contact,dia bagi taw..yang dia tengah cont study Form 6,maybe rite now,she's enter mana2 tempat belajar..

To All My Dearest Bestfriends aku doakan kesejahteraan dan kejayaan korang dunia dan akhirat.. =)

No comments:

Post a Comment