Join us on Facebook

Saturday, December 11, 2010

bila dah jadi kawan aku kat mana2 social networking...don't do this okay..


Assalamualaikum...Hallu...hah....haihh geramnya..bila je on9..check kat inbox facebook..de org luar yg lagi kerek yang add aku tanya..erm.."ingat add awk,ley rr tgk gmbar,xde pown gmbar awk..n naper letak gmbar orang laen?" Haihhhhhh,BANYAK TANYA LA KO!!!Nak taw aku respons apa.. "awk baru add sy,xyah nak byk tanya menda2 camnie ea,suka ati sy la nak ltk gmbr sapa pown"HAMIKK KAU!!Tanya lagi menda2 cam nie..ngan aku..



ha..kwn2 blogger sumer, n ada reader yang baru baca blog aku nak add aku kat facebook ke,YM ker..korang nak add,korang add lah...tapi jangan uat mcm situasi di atas ni..aku tak berkenan!!!n ayat yang plg kasar.. AKU TAK SUKA!!!!!!! Ni bukan sbb aku ni perasan lawa ke..apa,ker..bukan ea..(buang ckitt pemikiran negatif,tu)sbb,nyerr..bila ko da add aku kat fb,tue..tu hak individu tu la..nak letak gambar ke..xnak letak ke..biar rr kt diri aku...zaman skrunk bahaya oo...mcm2 ley jd klu ltk gmbr sndri byk2 kat fb..n if aku nk upload pic aku sndri kat fb,biar atas khendak aku sndiri..



one more things!!!bila da add aku kat fb ke atau mana2 scial networking takpown kat YM,ker..
1)bila nak chat kat fb tue..xyah tanya menda2 yang remeh yerr..
(cth:da makan ke...uat pe tadi..stdy mana(ha...ni plg aku bengang!!terang2an nampak kan..kat profile tue..,n soalan2 laen yg sama waktu dgnnya..)
2)klu kat YM,lak...klu baru add aku kat YM,xyah dok gatal tgn 'BUZZ' aku...n jgn invite aku view webcam ke..apa,ker...DON'T TRY DO THIS!!
(klu sbb nk uat "tayangan free" bukan dgn aku...ea...aku bukan pompuan apa2 ea..nak uat "tayangan" apa2 pown..if ada niat baik,nk tjk muka..then suwuh aku view webcam gak..mmg XKAN DILAYAN GAK!!!)
3) Jgn uat mcm situasi di atas yg aku citer tue..(trry uat... u deserve something GREAT!!)Lebih hebat dari GANJARAN HOTLINK!!!
Huhh!!Mengerti Semua??




Nak Add Boley,Tapi Jangan Uat Perkara2 Ni Ea!..Dengan Orang Laen Lantak Ko,Lah..Nak Uat Pown..
~sorry rrr...gua garang ckitt beberapa hari ni...~~



pd yg dh lama add,n dh lama kenal aku..n de hati nak uat mcm ni...siap rr korang...de ganjaran lagi hebat lagi...muahahahahaha XD

No comments:

Post a Comment