Wednesday, December 29, 2010

Bengangnya Aku..Bila.....!!!!!

Posted by Zurin Zakarya at 12:03 PM
Bengangnya Aku,
Marahnya Aku...
Bilaaaa.............
1)Bila Perkara yang takde kaitan dengan aku,tiba2 ada orang dok menyalahkan aku..Mmmg aku Hangin Rrrr!!Yang Salahkan Aku Apasal..Ko Yang Tak Reti Menguruskan Hal Ko..Apasal Aku Lak Terlibat..???
2)Bila orang dok ngacau keselesaan dengan privasi aku..selama ni,apa2 yang aku ley uat,dengan senang hati je..pastue tiba2 orang dok ngacau privasi aku..mmg orang2 camnie nak carikkk Masalah Besar!!!Ooooiiiii!!!!Kalau menumpang buat cara menumpang!!!baek2 ckitt..n Sebab ko..aku dah takde privasi walaupun dah berada dalam rumah sendiri..
3)Bila aku kena buat kerja yang sepatutnya jadi kerja dia,tiba2 aku kena buat..Eyhh,aku bukan kuli ea..ko punya urusan ko punya hal,ko punya hidup..kau urus sendiri..asal bila aku buat,ko bising2 an..so naper nak suwuh aku gak..mmg nak sangat carik masalah dengan aku..kan..

Huhuhuhuhuhu~~~~~~~~Marahnya aku~~~~~~~~!!!!!!!!!

0 comments:

Post a Comment

 

U And I Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review