Monday, December 20, 2010

Attention Bloggers2..

Posted by Zurin Zakarya at 12:01 AM
Hallu2..saya kembali lagi...Ha,hari ni,kan cam rajin la pulak kan..aku ni..dok naip2 ni..selalunyer..pemalas taw..aku ni..nak mengupdate apa2 pown kat blog..n if ada citer apa2 nak share pown..biar mood sampai dulu..(mood sampai,baru laju menaip taw,walaupun aku ni dak om,yang selalu bermain2 dengan keyboard ni...)K,lah..dah disebabkan hari ni aku rajin nak update2 blog ni..aku nak promote something special to bloggers2 semua..

Nak promote apa?
barang ker??
(barang??bisnes pown xreti..!!(pengakuan ikhlas,walaupun dah blajar ETR)
(nak jual barang mendanyerrr...)
Ha..Promote Korea Dia Rrr..Tue...!!
(Haiyooo korang..mentang2 rr..aku selalu dok merepek2 sal korea je,kat cnie..n dengar lagu kat blog pown lagu korea..tue je korang fikirkan ea.. XD)


K,lah..nak tanya korang..erm,tujuan korang uat blog utk apa??(nak share apa2 je..kan..)Ha,kalau korang tanya aku pown,mesti rr nak share apa2 jugak kan..n dalam masa yg sama,dpt la jugak mengisi masa aku bila dok on9..takde rr..orang dok kata.."ko uat pe..je bila..on9..aleh2 fb je..kan"(Wooo!!!!!jangan kuarkan kata2 camtue ea...Cepuk sowunk2 nanti..)(joking2 yerrr..)ha,sambung lik, n tujuan aku uat blog ni..nak popular gak..(hue3..gurau2 je..)(berangan la ko,zurin..ko ingat ko irine!!)Ha..cakap sal irine,korang2 blogger2 ni,mesti familiar dengan nama irine kan..aku pown salah sorang dari follower blog dia..gak..blog dia quite interesting..entry2 dalam blog dia pown,best2..kalau korang baca pown,xbosan la..click hereif berminat nak baca blog sweet girl irinenadiamarcello...erm blog abang dia pown best gak...



Ha,Stop2..(dh luar topic dah aku...ni..)k,lah back to main topic..ok,entry kali ni aku nak promote page yang sangat2 sesuai utk kita2 semua..(utk kita2 ajerr..)page ni pown aku tak sengaja terjumpa...n terus aku like page ni..(nak tau naper?)Ha,meh nak habaq..erm B4 this blog aku ni..follower beberapa orang je..cedeyy je..aku tgk..bila aku view blog aku..ni..but after aku share link blog aku kat page ni..follower aku dah ningkat..(seronok weyhh...sebab hasil kerja kita dibaca dan dihargai..taw..)erm..thanks a lot sbb dah jadi follower..n now aku bangga gak la..sbb follower aku,xde rr..ckitt cam2 dulu...



nak tau,tak nama page yang ley promote blog2 kita..ni..
(ha,nak tau la tue...aku dah taw da..yer..hahahaha XD)



Ni ha... KakiBLOGGER Ha,nak bagi taw,de admin2 utk page KakiBLOGGER ni dah jadi follower aku..thanks ea..korang..sbb pages korang,blog saya,dah agak popular..(wahhhh.."popular" sangat..hahahaha XD)n from this page,also aku dah dapat few kawan2 baru.Kiranya korang xkan rugi rr,kalau join pages KakiBLOGGER ni..



K,lah nak beradu..dulu..
Bui Bui =)

0 comments:

Post a Comment

 

U And I Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review