Join us on Facebook

Tuesday, December 28, 2010

2010 SBS Gayo Daejun



Ha~~~~~~~~~Good News Malaysian Kpop Fans..
Erm,B4 aku sign in kat blogger,aku de bukak DailyKpop,De citer sal Gayo Daejun..yg minat kpop ni mesti pernah tgk..kan??ha,klu korang kata tak pernah mmg tipu sangat la..aku xcayer langsung.habis kuat aku nak tgk sangat kot..aku tgk kat youtube yang 2009 Gayo Daejun..Gayo Daejun tu Haperr??(Aduyaiii mau cita,jugak kah???)Gayo Daejun tue,cam Festival Music Rrrr...Suma artis2,tak kiralah dari senior until yang baru2 ni akan perform..

Ha~~~~This Year,pada 29 DISEMBER(btw BESOK yerrr..)akan disiarkan 2010 SBS GAYO DAEJUN..Wajib tengok erm kul brapa ea waktu siaran??ha~~~meh nak citer meh..klu waktu korea akan disiarkan kul 9:55 sampai 11:30 mlm,tapi klu kita yang kat malaysia ni nak tengok kat channel ONE (bg sesapa yang ada astro beyond tapi maybe ada kat KBSW gak sbbnyer aku baca kat dailykpop tue,akan disiarkan secara live kat kbsw)..erm,korang mesti pelik kan..bukan yang ni sbs channel nyer..program kan..ha,aku pown tgh dok penink jugak..sbb kbsw pown ada kbs gayo daejun jugak..so dah confuse dah sama ada maklumat kat dailykpop yang aku baca tadi tue betul ke tak..kalau betul mmg best la kan..hehehehe..erm siaran maybe lewat sejam kot..aku xtaw la..sbb slalunyer hari jumaat yang aku dok tgk music bank live tue,klu kita dah kul 5,diorang kat sana lam kul 4 cam tue..so gayo daejun ni pown lebey kurang rr..kot..
erm,apa2 hal pown,korang kena rr bukak info then tekan no 391(if tjk kat kbsw,if yang ada astro beyond tu,kena rr update gak kat info tue) tgk..kul brapa..One more thing!!siaran live ok..so,thatz why rr aku kata rugi sesangat kalau korang yang minat2 kpop ni tak tengok..

antara yang akan perform sudah semestinyer BoA, Super Junior, SNSD, KARA, SE7EN, G-Dragon & T.O.P, 2PM, SHINee, 2AM, 2NE1, B2ST, 4minute, MBLAQ, F.T Island, CNBLUE, miss A..Best???Mesti Rrrr Best....!!Rugi Habis Rrr..Kalau tak tengok..

Besok,if tunjuk kat kbsw aku orang pertama yang akan pegang remote..dan xkan bagi remote tv kat sesapa..hahaha..Ha,bagi sesapa yang takde astro kowang jangan risau..kowang ley click kat KPopFlash
Ha~~~~aku dah bagi link tue,jangan lupa tgk la..klu terlupa tu,alamatnya korang cari rr kat youtube yerr..

So..konklusinya..WAJIB TONTON 2010 SBS GAYO DAEJUN..!!Daebak~~~~!
for more info click here 2010 SBS GAYO DAEJUN

No comments:

Post a Comment