Join us on Facebook

Wednesday, November 24, 2010

Untuk Insan Yang Bergelar Perempuan

ok...
mula2..
aku nak bagi taw..
yang entry ni aku copy paste...
credit to the persons yang post entry yang sangat2 berguna utk semua perempuan..
including my self..also..
ok...
korang baca je la..
untuk gurlz..
korang kena baca jugak..
kalau korang tanya aku..
YUP!!Aku da baca..
dan entry ni telah menyedarkan aku..
dan aku berkata kat diri sendiri..
biarlah aku berangan dengan dunia fantasi korea..aku..
tapi..aku masih ingat akan diri aku ini siapa kepada ahli keluarga aku dan juga
siapa aku kepada Tuhan Yang Maha Esa..


nafsu..kita tak boleh salah kan lelaki terus


bila kita tgok mutakhir ini..kes rogol, kes cabul,kes skandal dengan isteri orang , kes macam-macam la. nak sebut pun banyak..kita salahkan lelaki..dan yang sebenarnya pemngkin dari jenayah sosial ni..perempuan pun terlibat sama...bila baca luahan keluh kesah lelaki..kesian diorang..Alhamdulillah sebagai perempuan walau tak mudah menempuh hidup didunia ni tapi tanggungjawab tak seberat insan bernama lelaki. JANGAN KATA BENCI LELAKI! ATAU LELAKI SEMUA SAMA! Sebab kalau kata benci lelaki beerti kita benci nabi kita, kita benci ayah kita, kan diorg lelaki! nak kahwin pun kalau perempuan dengan lelaki kan? kenapa lelaki semua tak sama? malas nak berleter panjang disini korang pun faham kan? terbaca blog seorang lelaki ni..terkejut baca pngalaman waktu dia bujang mengerikan..kalau lah perempuan dah tau tapi msih suka tunjuk apa yang seharusnya ditutup..mmg niat nak rosakkan lelaki tu dah nyata..kesian diorang ,,,nak kawal nafsu yang satu tu susah sesusah kita sebagai perempuan mengawal marah..contoh kalau ada budak kecik buat korang bengang kalau jenis tak sabar lepas budak tu kene lempang baru menyesal..susahkan tahan sabar? lps buat baru kita nyesal macam tu juga dengan lelaki berdepan dengan nafsu yang satu tu ...pernah baca artikel i luv islam lelaki teransang 33 kali sehari? masih belum mengerikan lagi? baca dibawah ni ....ni pngalaman seorang lelaki





wanita itu adalah senjata syaitan..

Maka korang orang perempuan, kena beringat, jangan sampai setan jadikan korang sebagai ‘senjata’..Aku bila terpandang wanita yang cantik dan seksi, yang memakai baju yang nampak ‘lurah neraka’ di jalanan berkata “oh! Kasihan kepada senjata setan ini…, lalu tundukkan pandangan dan membaca doa terlihat perempuan”(jauhilah aku dari fitnah wanita dan azab kubur)

Nampak beriman dan baik aku kan? Huh, cuba wanita cantik macam Sonale bandre goda aku di tempat tertutup, kat luar hujan lebat, bini pulak datang bulan, huh! meremang bulu janggutku, tercabut kopiah, dan masuk neraka aku agaknya.. naduzubillah.

Aku berlindung dari ujian godaan seks..oh!

Aku sekarang ni pun dah dapat anak perempuan, bila besar jadi senjata syaitan jika aku tak didik betul betul.., bahaya-bahaya.. (kepada Allah aku memohon pertolongan)

Untuk pengetahuan korang wahai orang perempuan sekalian, orang lelaki boleh naik nafsu untuk seks adalah pada bila bila masa dan mampu stim dengan alasan yang simple sahaja, so korang kena jaga betul betul bila berurusan dengan orang lelaki, mereka orang lelaki ni, dengar suara orang perempuan dah naik stim, belum lagi bab tengok, tak tengok, just imagine pun boleh stim, kalau korang bagi peluang pada lelaki untuk pegang korang, bersedialah untuk masuk neraka dunia dan neraka jahanam!!

Dan ada orang lelaki yang boleh inzal just dengar suara perempuan dalam telepon.., so korang orang perempuan bila dah bergayut lama lama dengan lelaki apa akan jadi? Huh bila masuk cerita bab dalam kain, jadi senjata setanlah korang-naduzubillah..

Aku tahu kerana aku lelaki dan hidup dengan lelaki lelaki gila meroyan…oh!, dan lelaki bila dah stim, anu menegang, dalam masa yang agak lama, jika tak di pancutkan air mani, maka testis (DELETED) akan rasa ‘senak’, dan pada waktu ini keinginan untuk mencari (DELETED) untuk di pancutkan air mani meningkat dengan dahsyatnya…, masa tu otak lelaki jadi tak waras, tak boleh tidur (aku sendiri pernah alami-tak boleh tidur kerana teringin nak (DELETED)..oh!),

Masa tu jika ada iman, masih boleh buat buat sibuk dengan berzikir atau baca Al-quran atau buat-buat sibuk…, bagus jugak perasan sibuk ni..

Masa aku bujang dulu, jika aku stim malam malam, aku akan start motor keliling kampong, (nasib baik tak jumpa bohsia- tak caripun-Allah masih sayangkan aku)Kemudian cari kawan, atau lepak minum teh’ tarik, lepak di jalan tengok orang atau tengok mat remp-it buat aksi yang cemas dan mendebarkan… mak aku selalu membebel bila aku keluar malam-malam, tahukah mak yang saya waktu tu “air mani dah penuh (DELETED) hingga naik ke kepala dan meleleh kat telinga”, tak boleh tidur, tak boleh tengok TV, nak baca Al-quran waktu tu langsung takde kekuatan iman..oh!!

Tahukah korang?MAT REMP-IT SEKARANG INI SEDANG BERGERAK DENGAN KEINGINAN SEKS YANG DAHSYAT..Awas, perempuan-perempuan yang tak pandai jaga diri, jika ada peluang mat rempit ini akan rogol korang beramai-ramai-naduzubullah!

Perasan tak korang akan hadiah yang jadi rebutan mat rempit dalam kejohanan lumba haram mereka? Ya! Seorang bohsia yang dapatlah si remaja ini lepaskan segala nafsu ZINA & ROGOL yang memuncak sepuas-puasnya, dan mereka mat rempit rela mati kerana itu!!!

Tahukah korang?

ANAK ANAK PEREMPUAN ZAMAN INI KELUAR RUMAH DENGAN KEINGINAN SEKS YANG DAHSYAT.. Yang mana jika di belai, maka sangguplah anak dara ini membiarkan dadanya di ramas, buat oral seks dan akhiranya berzinalah anak dara yang dah tak de dara ini,..oh!

Kalau mamat Bangladesh atau pendatang asing yang bulu kening iras shahrukh khan datang belaipun boleh.., akan hanyutlah ke dasar neraka anak remaja kita ..kesian…kesihan.., adakah ‘bukan aiman’ semua tak kisah???

Tahukah korang?REMAJA -REMAJA YANG SEDANG BELAJAR DI IPT SEKARANG SEDANG BERGERAK DENGAN KEINGINAN SEKS YANG DAHSYAT..Banyak mana kes zina telah di tangkap di ITP, bakal ustaz dan ustazahpun ada! Naduzubillah..Jagalah pendidikan iman anak kita, jika anak kita tersilap dapat pakwe, kena rogollah dia di rumah sewa pakwenya beramai-ramai,

Dan ada juga yang kena ‘rogol’ secara terhormat, tak nak sebenarnya, tapi bila di belai dengan kasih sayang, mulalah ketagih untuk inzal.., akhirnya masuk neraka..

Mula mula pegang tangan.., dapat pegang tangan nak peluk-peluk, dapat peluk peluk, nak cium pipi, dahi, lepas ( DELETED)……., lepas tu hari hari berzina, kemudian boring, sedar sedar dah mengandung, cari awek lain dan cerita kat member yang kau tu sudah jadi bekas orang, beranak buang anak, bunuh diri, masuk neraka!!!

Nota: aku bukan doa korang yang dah terlanjur untuk masuk neraka, aku Cuma cakap amalan dosa itu yang boleh buat korang masuk neraka, aku sayang korang, sebelum korang jadi mayat, korang bertaubatlah, dan zahirkanlah taubat korang melalui kahwin!!!!

Zaman sekarang anak-anak muda kita mudah dapat ‘pendidikkan seks’, zaman pakcik muda-muda dulu nak bawak pita video lucah bukan senang, letak dalam poket nampak, kena bungkus dengan surat khabar, tapi remaja sekarang ‘bahan melancap’ itu hanya dalam bentuk CD, dan lebih haru lagi sekarang boleh simpan dalam handphone, rasa nak melancap boleh bukak handphone dalam tandas, itu yang takde awek lagi, yang dah ada awek apa jadi?

Huh siap buat filem sendiri guna kamera handphone.., itu yang dah depan mata, apa akan berlaku pada anak anak kita yang baru lahir untuk tempoh sepuluh tahun akan datang?Hanya imanlah penyelamat sepanjang zaman, sehingga jadi mayat, sehingga ke negeri akhirat…



sumber :http://wanwma.com/soal-jawab/nafsu-seks-lelaki-dan-wanita-sekarang/



tak cukup lagi? baca pulak artikel ni



Zaharuddin Abd Rahman

http://www.zaharuddin.net/

5 Sept 2007

23 Syaaban 1428 H



Berikut adalah emailnya :-

Assalamualaikum,





oh, rasa hebatkah kita, smpai buat lelaki merayu2 begini? ;(





Boleh dikatakan setiap hari saya berperang dengan nafsu, sakit jiwa dan mental dibuat nyer, tak tau sampai bila dan sampai mana boleh tahan. Nak dimudahkan cerita, boleh dikatakan setiap hari hidup ni berhadapan dengan perempuan-perempuan yang menghairahkan depan belakang kanan kiri (celakalah keatas kamu!!!).





95% jiwa memberontak nak melakukan seks bebas/zina.. 5% jer tinggal sebab takut nanti Allah marah dan sebab kerana aku orang Islam, nasib baik Islam tak bagi. Jalan kearahnyer cukup mudahhhh, sangat mudah bagi saya, tak payah rogol-rogol atau paksa atau bayar. Free sahaja, dah macam-macam strategi saya gunakan untuk penjarakan nafsu ini, sampai membuat perintah berkurung tak payah keluar rumah tapi mana boleh setiap hari, mesti juga kena keluar pergi kerja.



Secara jujurnyer sebahagian orang perempuan zaman sekarang dah melampau!!!! berpakaian melampaui batas tanpa segan silu. atau ada perasaan malu, saya ni oranglelaki kalau disuruh pakai seluar pendek celah kangkang berbaju singlet pergi ke tempat khalayak ramai pun tak sanggup.. maluuuu.. tapi ada orang perempuan yang sanggup pada masa kini mana pegi hilang malunyer aku pun tak tau... menyusahkan akuuu...



Tanpa segan silu saya menaip, kekadang diri terpaksa menumbuk sepak terajang pintu atau bantal maki hamun nyumpah serapah nak meredakan nafsu.. bagi penatt... isteri memang ada tapi sendiri pahamlah.. kalo nampak isteri aku sorangg jerrr mudah sket nak kawall.. kalo dah kluar dari rumah mau terbeliak bijik mata... lagi-lagi kalo time nak gi atau balik kerja.. adehhhh!!! nak gak kawen lagi satu tapi belum mampu lagi...



Kepada kaum perempuan aku merayu tutuplah aurat muuu.. tutup setutupnyerrr. . kasihanilah aku yang terpaksa berperang setiap hari oleh dek kerana perbuatan kamu... tolongglahhh. .. aku bukan orangwarakk.. aku bukan orangalim ulamak.. aku hamba Allah yang biasa.. tak tau sampai bila aku mampu bertahan..





sumber ---> http://www.zaharuddin.net/lelaki-&-wanita/590-tolonglah-wahai-wanita--rayuan-lelaki.html

bacaan lain : http://faqihfiqh.blogspot.com/2010/07/hentikan-gangguan-seksual-terhadap.html







"Hendaknya mereka itu melabuhkan tudungnya sampai ke dadanya, dan JANGANLAH KAMU MENDEDAHKAN AURAT DAN PERHIASAN KAMU KECUALI APA YANG TERZAHIR." (an-Nur: 31) dan juga : " Wahai anak Adam, Kami telah menurunkan kepada kamu pakaian yang menutup kemaluan kamu dan ( Kami juga telah menurunkan ) pakaian perhiasan." ( Al-A'raaf : 26 )



jangan marah, dengarkan rayuan ini, dengan hati terbuka...moga bermanfaat.





dalam i luv islam pun ader..tgok dah TERBACA SETAKAT NI TIGA ARTIKEL...bukan satu jer..kalau satu bleh gak kata mmg jenis lelaki yang otak dia tak boleh pakai..





bukan cuma lelaki pelindung wanita..kita sebagai wanita pun pelindung lelaki..kalau ada pemuda minta izin nak berzina pada nabi nabi suruh dia fikir kalau org buat dkt mak, adik2 kakak dia ...kenapa kita tak fikir kalau pakaian kita menonjol sesuatu yang boleh menarik nafsu lelaki ni kalau ada pompuan lain buat cam tu dekat ayah kita, adik kita abang kita ..kita marah tak?..sebenarnyer..rasa malu jugak nak tulis macam ni..diri sndiri terlalu kekurangan cuma geram ..tak tahu nak explain macam mana lagi kenapa perempuan kene tutup aurat kenapa kita tak boleh nak dedah diri pada public..kata seorang ustazah ni..pakai konsep terus terang pulak kalau berkias2 masih ramai buat tak reti.

betul kata kata ali thantawi tu....masa gi majlis bbq kat tmpat keje ader lelaki yg smbang ttg pakaian perempuan..d sana..diorg tak sedar group prempuan mkn kat blakang tu...depa sembang mmg takut nak dgr dan nak igt balik..ngeri! nmpak itu nampak ini abis sume cerita....bila sdar group kitorg mkn kat blkang tu ..diorg minta maaf dan ckp..pmikiran org lelaki mmg macam ni...huh takut aku dgor.....

No comments:

Post a Comment