Join us on Facebook

Thursday, November 25, 2010

T-ara!!T-ara!!T-ara!!

Hallu..Hallu..Hallu..
Kpop Fans..
T-ara Fans???u??u??u??
huh..good story...
group yang terdiri daripada ahli2 yang sangat2 cantik ni..
most lagu2 diorang sangat catchy la..
skali dengar mmg terus ley fall in love..la
sblum aku citer sal single terbaru diorang..
aku nak tunjuk ckitt gambar2 T-ara
utk sapa2 yang baru nak mengenali T-ara


i like them..paling aku suka lam T-ara ni..Eunjung Unnie..
She's cute& beautiful..



ok..skrunk baru ley citer sal current news diorang..
update ckitt T-ara fans..
kata minat kan..
T-ara dah ada lagu baru..
"WHY ARE YOU BEING LIKE THIS?"
atau lam hangul 왜 이러니(wae ileoni??)
Sumpah best giler..
lagu sangat2 best..
skali je..aku dengar pas download..
terus suka...
nak lyrics??nak lyrics??
nak lagu tu??
erm...
korang rajin kan?
tak malas kan??
ha...korang carik..rr
tajuk lagu baru diorang aku dah bagi da..
senang la..utk korang utk carik kat pakcik GOOGLE tue..

ha..sblum aku menamatkan post about T-ara
ni gambar terbaru diorang..

cantek??
mesti..lah..

k,lah..masa utk makan tengahari..
bubyeeee.... ^_^

No comments:

Post a Comment