Join us on Facebook

Thursday, November 18, 2010

sepanjang hari di aidiladha

assalamualaikum..kepada yang muslim..
dan anneyonghaseyo to all friends..

erm..
actually,kan..
enty yang baru ni aku nak uat semalam..
sbb semalam cam pemalaihh ckitt nak menaip..
so.hari ni baru aku story the morry dengan you allz..sumer..
ok..erm nak citer apa yang terjadi di sepanjang hari sewaktu aidiladha..
ok..realitinyerr..sumer umat islam taw..kan..
aidiladha..untuk menyambut semua para jemaah yang menjalankan ibadah haji di mekah..
so..sambutannye..
untuk kita2 semua ni..
termasuklah keluarga aku sekali..
sambut dengan sederhana saja...

then,tengahari tue..
balik rumah..
jalan kehidupan cam biasa..

erm...tapi..masa raya aidiladha kan..
aku terlebey makan..XD
aku raya camne pown..korea ttp korea..
aku still je bukak channel KBSW..Hue3..


ok..next entry lak..

No comments:

Post a Comment