Join us on Facebook

Tuesday, November 23, 2010

risau..risau..risau..risau..risau..risau..risau..risauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu.............tersangat risau...

hmmm..kalau korang tengok title..ni..
mesti korang pk..apehal la..minah ni..
apa yang dia risau..kan...

hmmm...nak tau tak?nak tau tak??
actually skrunk..ni..
walaupun tgh cuti sem..
n cuti sem ni time utk enjoy tahap maximum..nyerr...
tapi aku still rasa risau..&kadang2 rasa cam something bad..(little..lah..)

ya allah,aku dah tak nak sejarah2 lama berulang lagi..
aku mohon ya allah..
sbb kalau berulang..
aku dah tak nampak jalan untuk berjaya lagi..
sbb ni harapan terakhir aku...

kawan2 semua doa2kan..lah aku berjaya..
sbb if aku lulus cemerlang..
aku dapat jalankan praktikal kat dengan rumah..
dan tidak lagi menyusahkan mak ngan ayah aku..
susah payah antar aku ke seri iskandar lagi..

dan aku berharap..
biarlah aku ke seri iskandar..
hanya utk majlis graduasi dengan utk presentation..praktikal..

Ya Allah,Bantu Aku Ya Allah..
Jangan Gelapkan Masa Depanku..
Aku Tahu,Kamu Akan Membantu Setiap Umatmu..
Cerahkan Masa Depanku Ya Allah..
Berilah Kejayaan Padaku..
Aku Sudah Berusaha Untuk Mencapainya
Dan Aku Berharap Apa Yang Aku Usahakan..Itu Berbaloi Ya Allah..
Kabulkan Doaku Ya Allah...
Amin

Dan Korang2 Semua..
Doa2..Kanlah agar aku dapat menggengami kejayaan yang aku inginkan...

skrunk..ni,walaupun luaran nampak happy camne..pown..
aku still risau sal result exam yang akan kuar 9/12 ni..
Hmmmmmm......

No comments:

Post a Comment