Saturday, September 4, 2010

2nd September & Todayyyyyy (3rd September.....)

Assalamualaikum..
Hello,Annyounghasehyo..My Chingu2 (Broken Korea..Agagagagaga)

Hmm...hari 3 september 2010...
aku sudah berada di rumah...
(perkara yang aku sangat2 nantikan...sewaktu berada di kampus...)
dan hari ni jugak birthday my umma,my mummy,my ibu,my mama..
she's my everything to my self..
the one and only important person in my life..

hahhh.. 3 hrbln punyerr citer dah distorykan...
now citer pasal 2 september pulak...
yakni tarikh tersebut adalah hari tua aku..yang ke 20..
20 years old? me?? 20 years old girl??
don't want~~~~~~~~~
kya~~~~~~~~~~

tapi...itu semua ada luahan perasaanku semata2..
aku dah 20..
to my self..
19 years old is better..
but realitynyerrrr..
aku kena terima kenyataan..
aku dah 20..

umur 20 ni,maksudnya...
aku kena be matured rrr..ckittttt...
everything i done..
i must think..
think..think..and think...


ok..that all today...
around cuti raya n cuti mid semester break ni..
i try to update blog..
ok..chowwww ^_^

No comments:

Post a Comment

Join us on Facebook