Join us on Facebook

Tuesday, June 22, 2010

umarrr...oohhhh..umarrrr...

hmm...
di penghujung2 cuti semester ni..
diwaktu-waktu ini..
pada hari ini..
aku berada di rumah kakak aku di nibong tebal..
sebabnya kena temankan kakak aku..
laki dia kena gi KL..ada apa ntah...
mula2 aku tak nak gi..
pastue ingat kat anak2 sedara aku..
hmm...xkisah rrr..
gi jela ikut skali dgn mak aku..
kalau tinggal sorang2..
xde sapa masak..
so..baek aku ikut..
n kalau kat rumah pown..
tinggal aku,abang aku..ngan abah aku je..
hmmm..cam xbez..
tue yang aku ikut mak aku gak..
......

ha..tapi..bukan yang tue aku nak citer skrunk..
aku nak citer ni..
perangai anak sedara aku..
hmmm...
subhanallah..
nakaiii..
macam2 dia nak...
suwuh teman dia maen game la..
memanjat..la..
merajuk la..
aduyaiii...
kesian gak aku kat kakak aku..
tapi..nak uat camna..
budak2..
geram2 aku kat anak sedara aku..ni..
aku sayang gak kat dia..
slmt lah dia sorang je..
yang lg sorang gi hantar gak kat umah babysitter dia..
kalau dua2 ada kat umahhh..
terukk rr mak aku ngan aku...

p/s: cuti semester da..nak abis..
malasnyee nak balik kampus..
xready lagi..rrr..nak study balik...

No comments:

Post a Comment