Monday, June 28, 2010

uhuk..uhuk..again n again..

Posted by Zurin Zakarya at 10:21 PM
hmmm..
pagi tadi aku ikut ayah aku gi uitm..
sebab ada perkara yang melibatkan aku dan masa depan aku skali..
so..aku pown ikutlah ayah aku untuk jumpa pensyarah tue..
awal2 okay lagi..
dia sembang2 ngan aku macam kawan2.
tanya pa problem aku..semua..
pastue baru rr dia tunjuk kat aku cara2 teknik belajar yang betul kat aku..
n pengurusan masa aku utk belajar utk semua subjek..
sebab semester 5 ni..lah semester terakhir aku.
untuk uat yang TERBAIK!!!!

hmmm..time tu aku ok lagi..
ha..ni yang aku xbrapa best nak story ni..
lecturer tue.pi brainwash lagi otak aku..
dah rrr..dah dok kena brainwash da..pas result kuar tue..
ni bertambah lagi kena brainwash..
awal2 aku tak nangis lagi..
pas dia kuarkan ayat2 touching lagi menyedihkan tue..
mau tak meleleh air mata aku..
abah aku gelak je kat aku..
cam hampehh!!!!!!
haha..tak baek zurin..

hmmm...ni pulak luahan bengang aku..
skrunk kan kemasukan baru2 siswa dan siswi uitm..
dan aku berpeluanglah tgk budak2 baru ni kena MMS..
sumpah aku bengang!!
time batch aku dulu..
bukan maen lagi kena siksa..
kena marah+dipaksa+diseksa...
sakit hati oo..
pastue aku tgk diorang kat uitm merbok ni..
xde rr...nampak pressure sangat MMS diorang..
Hmmm..BENGANG!!!!PANAS JE!!!!!

hmmm..tapi kalau ingat balik sal MMS..
aku ingat lagi roomate masa part 1..
ezaty..
sumpah dia sangat bez..
rapat giler ngan aku time MMS..
n dia rr kawan pertama aku kat sana..
dia dah takde da sem depan..
sebab dah sambung degreee..kat shah alam..
hmmm..cedeyyy.. =((

ha..ni ha,kisah2 yang aku nak luahkan..

0 comments:

Post a Comment

 

U And I Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review