Join us on Facebook

Friday, June 25, 2010

hmmm..7 hari je lagi... =((

aiyarrkkkkkkkkk...
Hari Ni dah 25/06/2010...Maknanya???????????
Habislah Nikmat Bercuti..Lagi Berapa Minggu Je Lagi...
Aduyaiii...Tak Mo...!!!!!
Kalau Boleh Aku Nak Cuti...Lagi...
Gahahahahahaha...(Tak Bersyukur Kan..Aku..Ni)..
Dah Bagi Cuti Sampai Dua Bulan...Nak Lagi Cuti...



Hmmm... 3/7/2010 aku dah nak kena balik kampus da..
sumpah..aku tak nak sebenarnya..
sebabnya banyak perkara yang nak kena aku selesaikan balik sana nanti..
perkara apa??tak yahh..rrrr..aku ceritakan disini...
terlalu peribadi untuk diri aku...
tapi..dengan dorongan kata mak dan abahku tersayang..
serta kengkawan yg laen... =)
aku terpaksa berjuang untuk menyelesaikan perkara tersebut...
Ya Allah kuatkanlah semangatku..
Tabahkanlah Hatiku Ini..Untuk Menempuh Perkara Tersebut..
Bantulah Aku Untuk Menyelesaikan Segala Yang Mungkin...
Aku Menyerahkan Segala-gala PadaMu..

Hmmm...Sebab Tue Rrrr..Aku Dah Tak Nak Balik Sana..Dah
Aku Dah Kecewa..
Tapiiiii...What Should I Do...??
My Own Mistake..
Aku Dah Uat Yang Terbaik...
Tapi.....
Hmmmm..Cedeyy Rrrr..Kalau Ingat Balikkk...
Actually Aku Tahu Dihati Parents Aku...
Sangat Sedih...Kecewaa
Aku Dah Cuba Untuk Menggembirakan Mereka..
Tapi....

Hmmmm...Dah Rrrr...Malas Nak Citer Da...
Yang Penting Sekarang..
Aku Kena Kuatkan Semangat..
Menempuh Dugaan Yang Paling Besarr Ni...
Hmmmm..Terngiang-ngiang Kata2 Mak Aku..
Semata-mata Tak Nak Memberi Tekanan Pada Aku...
"Biasalah Dugaan Belajaq Memang Macamtue..Bergantung Pada Diri Kita Sendiri..
Macam Mana Nak Tempuh Dugaan tue..."

Nak Nangis Owhhh...
Tapi..Air Mata Tak Mampu Nak Kuarrr...
"Mak..Abah,Zurin Minta Maaf..Zurin Dah Kecewakan Mak Abah Buat Kali Kedua...
Zurin Janji Dan Nekad...Next Sem..DO..DO...DO..THE BEST 4 MY FUTURE...
Zurin Janji...FIGHTING!!!"


Kawan-kawanku sekalian..
doakan untuk masa depan aku..
aku dah tak nak kecewakan keluarga aku..
banyak dah duit diorang dah habiskan untuk aku...
doakan aku yer kawan-kawanku yang tersayang...


Haihhh..terluah sudah..perasaanku pada hari ini..

Hmmm..Besok Intake Baru UiTM akan mendaftar..
Selamat Menempuh Ke Alam Baru..
Alam Pelajar Universiti..
Korang Bukan Budak Sekolah Menengah Yang Amik SPM lagi Dahh...
Jadi Yang Terbaik..Antara Yang Terbaik...
Berusaha Dan Belajar Betul2..
GOOD LUCK ADIK2..KU...


Haihh...tak dapat bayangkan Balik kampus nanti..
aku dah jadi senior...
diriku akan dipanggil "KAKAK"
Aarghhhhh...Tuanya Rasa...
Tapi..Memang Patut Kena Panggil "Kakak" Pown..
Sebab Intake Kali Ni..
Umur Diorang Ada Perbezaan Yang Sangat Berbeza..
It's Ok..Zurin..
Kakak Pown Kakak..Lahh...

No comments:

Post a Comment