Join us on Facebook

Friday, June 18, 2010

2 september 1990

assalamualaikum..
aha!!..
hmmm...mesti pelik kan?
asal..lah..aku letak title entry kali ni..adalah tarikh??
kenapakah??
ha...
sebabnya camnie..
syok Gak maen2 applikasi kat facebook
yang pasal "RAHSIA TARIKH LAHIR"..
aku pown masukkan lah tarikh lahir..
n..the result is:
1)Orangnya sensitif dan mudah tersinggung.
2)Sifatnya yang suka menyendiri membuatkan dia lebih suka tinggal di rumah.
3)Ramai orang suka bergaul denganya kerana perwatakannya yang lembut dan ramah.
4)Dia paling benci jika cintanya ditolak atau dikhianati olih orang yang benar-benar dicintainya.
5)Namun begitu dia selalu bersikap sabar dan tidak terburu- buru dalam bertindak. 6)Sayangnya untuk urusan masa depan dia bersikap pesimis sering mengalah sebelum mencuba.
7)Oleh itu mesti ada yang mendorongnya agar tidak terus terjebak dengan sikap
pesimisnya.

suma ni,memang betul perangai aku..camnie..
cumaaaaa...........
cumaaaaaaaa.................
yang no 3.."perwatakan yang lembut"
habaq maii kat cheq..lembut camna tue..
yang aku tau..aku ni..takde rr..sopan tahap "perempuan melayu terakhir" tue..!!
dengan yang ni.. yang no 6 tue..
"selalu bersikap sabar dan tidak terburu-buru"..
hoho..nipu besar ni..
yang aku tau..aku ni jenis kalutt..
kalau ada masalah kecik ckitt..yang boleh disettlekan..
mulalah nak kelam kabut..
sampai family aku sendiri pown,xtaw nak uat camne da..
sebab memang perangai aku camnie..
tapi ni,semua hanya kebetulan..
takley terlalu percaya sangat..

No comments:

Post a Comment