Thursday, May 6, 2010

update blog..again!!!

Posted by Zurin Zakarya at 8:55 PM
Omg,kenapa lah aku pemalas nak mengupdate blog ni..
Sorry yer all my frenz..
Hari ni baru aku ada mood nak update blog aku..
Start aku balik hari isnin aritue 3/5/2010
Aku malas sgt nak update blog aku..
Xtaw naper..
Ha..semester 4 dah abis..
Aku dah Berjaya menempuhinya dengan penuh kekuatan dan semangat..
(semangat zuryn!!!!)
Hmm..cerita aku pada semester 4 ni..
Agak fun dan challenging..
Macam2 aku terpaksa hadapi..
Aku hampir “terjatuh” atas kerana perkara2 yang dah terjadi…
Yang pertama sebab CINTA..
Aku dah kenal erti cinta sebenar..
Mungkin belum masanya lagi..
So..4get about LOVE..4 a while..
Yang kedua sebab kawan2..
Aku belajar erti bersabar dengan perangai2 kawan2 aku disekeliling aku..
Yang baek,yang memahami,yang kadang2 terlalu cerewet,dan yang kadang terlalu mengarah..
Yang ketiga aku mengalami perkara baru..
Mengalami perkara bila berada di alam pekerjaan..
Hah..yang ni paling bez ni…
Aku dah mula minat Korean boy band..
I’m addicted to SUPER JUNIOR@SUJU,SS501..
xtaw rr..camne ley aku terjatuh hati dgn dua boyband..
maybe sbb roomate aku minat KPOP BAND..Ni..
ingat masa zaman sekolah rendah aku dulu..
suka boyband gak..
cam backstreet boy, nsync, westlife..
hehehe...
erm...maybe pasnie aku rajin update blog lagi..
dont worry..

0 comments:

Post a Comment

 

U And I Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review