Join us on Facebook

Friday, March 26, 2010

MAJLIS PERASMIAN KESUMA (UiTM PERAK)

huhu..
pada tarikh 24/3/2010
pada jam 8 malam
aku menyertai perbarisan kolej untuk perasmian kesuma..
actually,aku dah tak nak masuk dah..
then..
nak dijadikan citer..
pada tarikh 23/3/2010..
pada jam 10 malam..
aku ni balik la..dari class maths..
aku dah nampak dah diorang dari jauh..
niat saja nak lalu lah..
tiba2 zairi azrol..a.k.a T-REX tue nampak aku..
mau tak..mamat tue panggil aku..
"oi..zuryn sini ko.."
aku pown pergilah..
"menda weyhhh??.."
dia dengan muka yang kononnyerrr siyes tue..berkata
"ko masuk perbarisan.."
"jadahnyerr aku nak masuk ni.."
pastue suhaidi lak nampak aku..
nak tak nak..aku kena gak masuk..
yang xboley blahh skali..
zairi dok ketawa kat aku..
cam tuttt je..(haha..juz joking..)
tapi,xpelah masuk je lah..
kolej nyerr pasal..
tema perbarisan kolej indera sakti thim semester "full of thriller"
formasi kolej kitorang amik dari video "thriller" MJ..
Boley lah tahan..
praktis last minute pown dapat naib johan taw..
tapi agak cedey la..
sebab last sem kitotang menang..
tapi,xpelah bagi peluang kat kolej lain..
n nak dijadikan citer..
aku dapat "adik" baru..
nama dia anas..
dia dak QS..
dia sangat budak baik..
n sangat friendly..
he's calling me kakak..
aku pown cam tak kisah la..
kakak pown kakak la..
haha
ni gambar2 masa KESUMA..




(ni sebahagian dak2 kolej indera sakti yang masuk perbarisan..)


(ni lak gimik perasmian KESUMA)

(Ni la..junior aku tue.. ehehe..cute rite?..)

No comments:

Post a Comment