Friday, December 18, 2009

mengupdate blog yang dah berhabukkk..

Posted by Zurin Zakarya at 12:33 PM
aiii..
actually sejak kebelakangan ni..
aku xmengupdate blog aku..
agaak xde mood,agaak malas..agaak cedey...n macam2 agaak la..
firstly,pasal result final aku 4 this semester..
agak terukk.cgpa turun,kerana satu subjek..
nak kata aku banyak main this semester..
xdelah sangat..
ntahlah mmg aku xminat kot..of the subject yang aku kena amik this semester..
dari sekolah lagi,memang aku xminat..
nak uatcamne..
huhu..
xpelah next semester naikkan cgpa..
(semangat..zureen..semangat...)
secondly, aku mengalami masalah perasaan..
xtaw la..perasaan xseronok..
susah hati..
risau..
buat ape2 pown,cam xseronok je..(realitinye..mmg xseronok...)
xgembira sangat.
rasa useless kat diri sendiri..
ntah..lahhh..
thirdly, aku agak kurang sihat ckittt..
now da,ok..lah..
aku dah dapat mengurangkan masalah2 di atas..
tuhan,kuatkanlah iman ku..
kuatkalah semangat..
jangan biarkan aku lupakan pada dirimu tuhan..
kerana aku manusia biasa..

0 comments:

Post a Comment

 

U And I Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review