Wednesday, December 23, 2009

aku tipu kau ker??peduli aper??? ada aku kesah??

Posted by Zurin Zakarya at 10:27 PM
huhu..
sangat annoying..
kau ingat kau dah hebat la..tue..
ada sorang mamat yang aku penah citer..ni..
uat pasal lagi ngan aku kat ym..
dia tanya aku..
"ada fb ke tak??"
aku kata..takde..
uat pe nak bagi kat orang takde otak tue..
dah tiba2 tadi..
gatal tangan anta ym kat aku..
''tipu rr..kata xde fb..i search tadi"
yang gatal2 kau nak cari fb aku,tue apesal???
suka hati aku arr..
tiba2 nak bagi ceramah lagi kat aku..
" dari dulu sampai skrunk..tak berubah"
so whattt???kau sakit kat mana???
hebat sangat ke..??
peduli aperr..aku nak bagi fb aku kat kau..atau tak??
itu fb aku!!
tiba2 nak tunjuk terer kuar bahasa amenda ntah..
maki aku..
ooi jantan???kau dengan aku..
cerita lama..
kau layan..lah gf baru kau tue!!
yang menyibuk pasal aku lagi..kenapa???
pastue..kan..boley pulak..
dia kata kat aku..
" kalau tak tau..belajar.."
euuuuu!!da hebat sangat ke..taraf kau tue??
educated sangat ker??
tolonglahh...!!!
termuntah aku dengan perangai annoying kau tue!!

0 comments:

Post a Comment

 

U And I Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review