Join us on Facebook

Friday, November 20, 2009

Pabila Sudah In Angauu!!!


elopz..
hmmm..susahnya kalau da diserang penyakit angau..ni..
actually,sebenarnya..aku da tertarik hati..kat seseorang ni..
senang cakap..jatuh hati..lah..
haha..
aku ley terjumpa seseorang ni..
sewaktu kat maybank kat fakulti FSPU..
nak withdraw duet..time tue..
tiba2 time aku tgh sembang2 dengan kawan aku ,Bob..
Mata aku tiba2 terpandang akan dua orang lelaki ni..
sorang rambut dia ala retro ckittt...
yang sorang lagi ni..lah...
telah menggugat hati aku..
he's so charming to me...
penampilan dia kemas,good looking..n had a good personality..
masa tue,nak withdraw duet..pown..
jadi xkeruan..
my heartbeat become faster...!!
uu..adakah,aku sudah jatuh hati disaat itu??
time tue,xlagi...
pas brapa minggu pulak..aku nampak dia kat
"Majlis Makan Malam n Sambutan Aidilfitri Indera Sakti"
terdiam aku..pas tengok dia..
ye..lah,dah..lah susah nak jumpa dia..
n pastue...pulak besok..nyerrr..pulak aku bertemu dia skali lagi..
kat "Majlis Sambutan Satu Malaysia Bersama Rakyat Negeri Perak"kat Stadium Ipoh..
xtaw la..pulak..dia ada skali..
time tue,dia da nampak aku..
n aku pown cam terkejut jap..
"Wah..Dia ada Jugakk..."
aku nak senyum...
tp xmampu..yelahhh...
karang2 xpasal2 kena gelar "gatal"..pulakk...
hmmm..nak dijadikan citerrr...
time cuti ni..lahh..
aku adelah bukak page kawan aku.kat myspace ni..
nama kawan aku ni,khalil..
pastue tiba2 nampak satu gambar ni..
khalil wearing tshirt 1 Malaysia
n..tiba2..
ada dia kat belakang...
wah...time tue..dengan lajunyerrr...
aku save gambar tue...
bukan sebab khalil..tapi sebab dia..
wahh..time tue..aku..nak tanya ke...atau x..nak tanya ke..atau x..
alih2..semalam...
aku memberanikan..diri nak tanya khalil kat ym...
ni conversation aku dengan khalil..
pasal thatz boy..
yang aku bold kan..tue..
tuelah nama thatz boy..
(id kawan aku ni..xley nak ditunjukkan..so aku ringkaskan nama dia..)
Nia_Zuryna (11/19/2009 11:41:44 PM): ha..da tgk da ker??
K(11/19/2009 11:41:57 PM): daaa...
K(11/19/2009 11:42:05 PM): npe ngan dia???
Nia_Zuryna (11/19/2009 11:42:17 PM): nama dia,sapa?
K(11/19/2009 11:42:26 PM): farid...
K(11/19/2009 11:42:32 PM): haaaa...
(sampai ctue ajak..xley tunjuk banyak2..)
Wa...Manyak Gembira..oo..
da..la aku betul curious nak tauu...
skali ada orang betul2 bagi taw..
arr...adakah aku boley lupakan J..??
uummm..ntahlahh...
butz i'm so happy...
hehe..
Tapi,Kalau..lah Dia Taw..
Yang Aku Suka Kat Dia..
Camna..
Susah woo...
Xpelah..Biarlah Menda Ni,Jadi Rahsia Aku..
urmmm...susahnya Kalau Dah Angau Camnie...
Huhuhuhuhu...

No comments:

Post a Comment