Join us on Facebook

Monday, November 23, 2009

mish him lottt...

hmmm..
xtaw la..apa da jadi pada diri ini..
pemikiran aku hanya memikirkan dia..
tgk tv je..
especially,kalau tengok muka farid kamil..
aku teringat kat..dia
aduiii...kenapalah aku baru terjumpa dia..
disaat2 pertengahan semester..
so mish him..
da la xde gambar dia..
nak harap gambar khalil..
yang ada dia skali tue..
xpuas..
karang tatap lama2..
bukan dia yang aku suka...
khalil pulak yang aku minat jap lagi..
xboley..xboley..bahaya..haha;p\
(sorry khalil,if you read this..haha;p)
aduiii..siang,malam aku fikirkan dia..
tuhan ketemukanlah aku dengan dia..
i'm very hoping too see him..
walaupun aku xkan cakap dengan dia..
atau..pun,sekadar senyum..
aku just nak tgk dia je..
dalam hati aku..
ni je yang selalu..aku luahkan
"bilalah leh jumpa dia lagi..??"
aku berharap sangat..
aku akan jumpa dia..

No comments:

Post a Comment