Join us on Facebook

Friday, November 27, 2009

kisah di hari raya aidiladha

tepat jam 7 pagi
aku terjaga dari tidur kerana anak sedara aku si Umar Naim mengejutkan aku..
"Cu'en...mana remote Tv??"
banyak kali dia punya tanya kat aku..
fed up aku..dah la tido lewat semalam..
aku dengan malasnya menjawab..
"Cu'en tak taw la..Umar carilah.."
pastue niat nak pejam mata la..balik..
pastue dia masuk lagi skali bilik..
"Cu'en,jom main game ikan(game kat facebook)..dah pagi dah ni.."
aishh..naik temper aku..
aku cakap kat dia
"game rosak..dah la umar dok luaq la.."
alih2 mengalah jugak aku..
bangun je lahh..
Pastue gi mandi..siap2.suma
n pas beraya sumerr..
akak aku n her family pown berangkat ke kampung abang ipar aku...
after akak aku dah bertolak..
kami sekeluarga,pergi beraya di umah atok belah mak aku..
pastue balik..lah..
sebab abang n ayah aku,gi semayang jumaat..
pas semayang jumaat..
kami pown pergi village mall
sebab ada Computer Fair
gilerr mahal laptop suma..
macamlah bapak aku ni..kaya sangat..
pastue kami semua gi beraya kat umah Pak Long aku..
n pastue gi Tesco,gi Survey Laptop..
hmm..nampak gaya cam nak dapat,laptop dah..aku ni..
hoho..best2..
hmm..hari ni,cam agak penatlah..
penat berjalan n penat cuci mata tengok laptop..
conclusion pada cerita hari ni..
rasa cam hari2 biasa je..walaupun hari raya aidiladha..

No comments:

Post a Comment