Join us on Facebook

Thursday, November 26, 2009

Jangan Bohong

Elopz
Irwansyah
iaitu Bf aku nihh!!..(haha..ngada lebeyy..)
takdelah main2 je..
actually ni kira macam single terbaru Irwansyah..lah
dari Album Irwansyah"soliter"
Kalau anda suma rajin2.
cariklah lagu ni..
Bez jugak..lah
Carik yerr..

IRWANSYAH-JANGAN BOHONG
Bagaikan awan putih yang menerangiku
Di setiap nafas cinta yang engkau hembuskan
Ku tak pernah bisa membedakan
Engkau dusta atau jujur

Wajahmu manis nyaris tak ada buruknya
Sehingga setiap kau tatap aku melemah
Mau marah sering kali tak jadi
Malah aku memelukmu

Oh.. Mengertilah cinta
Bahwa aku tulus mencintai
Jangan kau bohongi aku pasti tahu

Jangan bohongkan
Kar'na firasatku ini tajam
Walau akhirnya marah ini tak pernah terjadi
Sudah kubilang jangan bohongi aku
Jangan bohong lagi


Hmm..
tambahan..
bagi yang meminati irwansyah
macam i..ni..
latest news pasal mamat handsome ni..
(xtaw la..kat jakarta da xlatest news da ke..yang tue xpastilah..)
mamat handsome ni skrunk
sedang menjinak-jinak..kan diri ke bidang politik..
orait la..tue..
untung rakyat-rakyat Jakarta.
dapat ahli politik handsome cam dia..
aww!!da la handsome
suka i..
irwansyah skrang..semakin handsome
semakin smart N Makin Hot!!
suka kalau irwansyah pakai cermin mata
terserlah kematangan..
kalaulah dapat jumpa irwansyah ni..
boley pengsan aku..
gambar-gambar ni..
bagi korang ngan aku tatap puas2..
hehe
foto2 ini diambil dari laman web KapanLagi.com
(mohon kebenaran pihak anda semuanya..)





aww!!handsome..
dah...xboley tatap..lama2..
haha

No comments:

Post a Comment