Tuesday, November 3, 2009

eii tak sukerrrr!!!

Posted by Zurin Zakarya at 8:41 PM

(camnie lah keadaan aku tadi... ;))
urmmm..haii..
actually hari ni..
hari yang paling aku tak sukerrr!!
tadi petang gi lah pasar dengan my roomate..
pastue jumpalah dua orang mamat bertuah..
sebenarnya tiga..tapi lagi sorang tue cam dimaafkanlahh...
dua orang mamat ni...
agak rapatlah dengan aku...
n suka ar kawan dengan dua orang mamat..ni..
n i thought dua orang mamat ni..
cam good frenz lah..
dua orang mamat ni,cukuplah digelarkan Z dan K
Z dan K ni nampaklah aku tadi kat pasar malam..
diorang dah mula dah sesi mem'bahan' aku...
mula-mula si Z yang mula..
dia cakap camnie:"eh,zuryn nak tapau lah tue..."
aku dah jeling dah mamat Z ni..
pastue si mamat K ni sambung lak..
aishh lagilahh aku cam rimas..
sepanjang aku kat pasar malam diorang asyik dok bahan aku jerr..
sampai tertinggilah gak suara aku...
biar aku buat muka kat diorang..
biar diorang nampak ckitt...
eiii...hari ni memang aku xsuka langsung!!
aku tau diorang just bergurau..
tapi tengok tempat arr...
to Z n K..tgk lah...
ada masa nanti..
aku balas balik...

0 comments:

Post a Comment

 

U And I Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review