Join us on Facebook

Saturday, September 19, 2009

Yayy!!Nak Raya Dahhh...


Weee..
Assalamualaikum Sumeerrr..
Urmm..Posting Blog Kali Ni,Agak Special Ckittt..
Sebab Da Nak Ambang Lebaran Dahh..
So,Dikesempatan Ini..
Aku Nak Memohon Maaf,Kepada Suma Pembaca Blog Ini,Andai Aku Tersalah Laku Sepanjang Penulisan Blog NI..
N Apa2 Pown Mestilah Aku Nak Memohon Maaf Kepada Ibu Bapa Aku,Seluruh Keluarga Aku n Buat Semua Sahabat2 Aku..
Harap Raya Kali Ni,Membawa Seribu Makna Yang Baik Untuk Semua..
Dan Dapat Mengeratkan Silaturahim Kita Semua..


(ampun maaf diminta buat semua yang mengenali aku..)

(Jemputlah Datang Umah Yerrr...Rumah Aku Sentiasa Open Untuk Semua...)

(Tahun Ni,Kumpul Duit Raya,Banyakk..Banyakk...)

Tapiii...Agak Cedeyyyy..
Kena Siapkan Assignment Lahhh...
Aduiii...

No comments:

Post a Comment