Join us on Facebook

Sunday, August 23, 2009

stressful...

elopz..
post kali ni..
nak meluahkan apa yang aku tengah alami skrunk...
STRESSS!!!!!!!!!!
Da La..Xley Nak Balik..Nak Sambut Puasa Dengan Family..
Sakit Jer Hati Tengok Orang Balik!!!
Cam Nak Kata Jerk...
"Korang Ni Memang Sengaja Nak Sakitkan Hati Aku!!!"
Kalau Aku Kata Cam tue..
Memang Pahala Puasa Aku,Free2 Jer,Dapat Kat Diorang..
Member2 Aku Yang Balik...Tue,Bukannya Dok Dekat..
Mana Hala Jauh Tue..
Make Me More Streesssss!!!
Tapi,Takpelah..
KHAMIS Bersamaan Dengan 17 September 2009
Nak Balik..Dah..
Sabar Zuryn..
Balik Nanti..
Ko Shopping La Puas2..
(Menenangkan Diri Sendiri...)
K,lah..
Apa2 Hal..
Bulan Yang Mulia Ni.
TINGKATKAN AMALAN YANG BAIK,DELETE VIRUS2 JAHAT DALAM DIRI(gilerr..ntah hape2 ayat aku..)..n SELALU G TERAWIH..Hahaha..
K,Bubye...

(Camnielah Keadaan Aku Skrunk...kat cnie..)

No comments:

Post a Comment