Join us on Facebook

Thursday, June 25, 2009

Lelaki Handsome vs Lelaki x Handsome..


tengah ngumpat arr tue..ngeee...

Asal Hensem Jerk..Kena Usha..Ish Ish..

sian..ha..cedeyyy jerk..muka..
(gambar kat atas ni..juz contoh jerk...)hehe..
Heee..
Ni Apa Yang Selalu Dikata Hampir Sesetengah Insan Bernama perempuan akan katakan pada seorang lelaki yang punya rupa..urmm..senang cakap hensem..la..n tak ensem..ni juz for fun..gak..
HANDSOME N NOT HANDSOME..
kalau lelaki handsome pendiam
perempuan akan cakap: woow, cool gila...
kalau lelaki tak handsome pendiam
perempuan akan cakap: eh perasan bagus...

kalau lelaki handsome berbuat jahat
perempuan akan kata: nobody's perfect
kalau lelaki tak handsome berbuat jahat
perempuan akan cakap: memang.... muka pun macam pecah rumah!

kalau lelaki handsome menolong perempuan yang diganggu
perempuan akan cakap: wah.. machonya.. macam hero filem!
kalau lelaki tak handsome menolong perempuan yang diganggu
perempuan akan kata: entah2 kawan dia...

kalau lelaki handsome dapat perempuan cantik
perempuan akan kata: sepadan sangat...
kalau lelaki tak handsome dapat perempuan cantik
perempuan akan kata: mesti kena bomoh perempuan itu!

kalau lelaki handsome ditinggal kekasih
perempuan akan kata: jangan sedih, kan saya ada..
kalau lelaki tak handsome ditinggal kekasih
perempuan akan kata:...(terdiam, tapi telunjuknya meliuk-liuk dari atas ke bawah, patutlah, tengok saja luarannya)...

Biasalah Tue..Adat Kehidupan...yang cantik akan dipandang yang tak cantik dipinggirkan..

No comments:

Post a Comment